Mavsen - 36+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Wimmie

Mussen2 skriver:

Ha, ha, jeg tror også jeg skal have installeret bakalarm, sådan føles det i hvert fald

Hehe, god idé 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Wimmie skriver:

Jep, den vokser og vokser... Kan ikke selv se om den er faldet men tror det ikke. Synes stadig ikke er der megen plads til mad + vejrtrækning, så baby fylder godt derinde. Det presser også godt ved ribbenene i venstre side og har meget ondt i ryggen 

Er begyndt at få flere smerter - især i bækken og strålende ned i benene (inderlåret), så det er godt det kun er et spørgsmål om uger nu 

Var ved jordemoder i torsdags og hun skønnede baby til at veje 2500-2600 gram 

Jeg har dog ikke taget på i vægt de sidste 2 uger - har taget omkring 13,5 - 14 kg på i alt.

Ihhh hvor er du bare smuk 

Anmeld

23. november 2011

Wimmie

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ihhh hvor er du bare smuk 

Tusinde tak 

Jeg prøver ikke at blive alt for depri over de ekstra kilo - er spændt på hvor meget jeg skal kæmpe for at smide bagefter...men det går nu nok. Det er jo det hele værd 

Anmeld

23. november 2011

Wimmie skriver:

Tusinde tak 

Jeg prøver ikke at blive alt for depri over de ekstra kilo - er spændt på hvor meget jeg skal kæmpe for at smide bagefter...men det går nu nok. Det er jo det hele værd 

Ja, jeg tror også bare vi skal om på den anden side. Synes også det begynder at trække tænder ud nu. Ikke fordi jeg har det så tungt. Men en del afbrud søvn om natten er hårdt synes jeg. Særligt når bebs ikke er kommet endnu. 

Lige nu synes jeg det hårdeste er, at jeg ikke ved om der går en dag, eller 3 uger før vi kan hilse på den lille. ARGHHH! 

Anmeld

23. november 2011

Wimmie

Ja, jeg tror også bare vi skal om på den anden side. Synes også det begynder at trække tænder ud nu. Ikke fordi jeg har det så tungt. Men en del afbrud søvn om natten er hårdt synes jeg. Særligt når bebs ikke er kommet endnu. 

Lige nu synes jeg det hårdeste er, at jeg ikke ved om der går en dag, eller 3 uger før vi kan hilse på den lille. ARGHHH! 

Ja, jeg sover også elendigt for tiden... Og jeg tror kun det bliver værre. Jeg kunne godt forestille mig at nervøsiteten for hvornår fødslen går igang kommer meget snart her - om ganske kort tid er jeg jo inden for termin - gad vide om jeg overhovedet tør tage nogen steder 

Nogen mærker jo optræk til det mens det bare kommer pludselig for andre.

Anmeld

23. november 2011

Wimmie skriver:

Ja, jeg sover også elendigt for tiden... Og jeg tror kun det bliver værre. Jeg kunne godt forestille mig at nervøsiteten for hvornår fødslen går igang kommer meget snart her - om ganske kort tid er jeg jo inden for termin - gad vide om jeg overhovedet tør tage nogen steder 

Nogen mærker jo optræk til det mens det bare kommer pludselig for andre.

Jeg begyndte også at sove dårligere omkring 36-37 uger. Ja det er aldrig til at sige. Du kan i realiteten føde før mig og inde for tiden. Sjovt ik? 

Anmeld

23. november 2011

Wimmie

Jeg begyndte også at sove dårligere omkring 36-37 uger. Ja det er aldrig til at sige. Du kan i realiteten føde før mig og inde for tiden. Sjovt ik? 

Ja, jeg har nu bestemt mig for at føde den søndag den 11. december (en uge før termin) - det vil bare passe perfekt i vores planer 

Den 4. vil også være ok, men så helst heller ikke før - vil jo gerne have at hun er 100% klar 

Jeg troede ikke jeg ville have noget imod at gå over tid, men midt i juletiden og med de smerter jeg oplever for tiden, så håber jeg ikke det bliver mange dage over tid 

Anmeld

23. november 2011

Wimmie skriver:

Ja, jeg har nu bestemt mig for at føde den søndag den 11. december (en uge før termin) - det vil bare passe perfekt i vores planer 

Den 4. vil også være ok, men så helst heller ikke før - vil jo gerne have at hun er 100% klar 

Jeg troede ikke jeg ville have noget imod at gå over tid, men midt i juletiden og med de smerter jeg oplever for tiden, så håber jeg ikke det bliver mange dage over tid 

Hehe, måske kan du blive sat i gang før tid, hvis det er helt ulideligt med smerterne. 

Anmeld

23. november 2011

Wimmie

Hehe, måske kan du blive sat i gang før tid, hvis det er helt ulideligt med smerterne. 

Jah, måske - håber ikke det bliver meget værre i hvert fald 

Anmeld

23. november 2011

lycly

Wimmie skriver:

Tak skal du have 

Jeg kan heller ikke helt fatte at det er så tæt på nu - synes jo lige vi har været i behandling. Tiden er godt nok gået stærkt 

Ja, det går rigtig stærkt. Inden du får set dig om, så ligger du med den lille bebs i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.