... trængte lige til at få det ud ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. februar 2009

Anonym trådstarter

Jeg ved egentligt ikke hvad jeg vil med det her indlæg. Jeg trænger vel bare lige til at have en "skuldre" at græde ud ved.

Situationenen er den at mit barns far ikke ønsker kontakt til barnet. Det har været en hård en at sluge. Han mener han har nok i det andet barn han har, og han kan ikke overskue mere....

For et havlt år siden gik det mig rigtigt meget på. Jeg var dybt ulykkelig over situationen, og brød til tider ud i gråd.

En af mine "veninder", (ikke en tæt en), kom til mig og snakkede med mig om det. Hun kendte ikke til sagens alvor, og hvor dybt det sad i mig. jeg åbnede mig op og fortalte hende sådan som sagen hang sammen.
Hun tilbød at fixe det, med ham, og selv om jeg sagde nej, og bad hende udeblive vores "sag", tog hun over til ham samme aften.

Hun stod i sammesituation, hun har et barn på 3 år, som ingen kontakt har til faren, men faren har 2 andre børn han har kontakt til. Så jeg troede hun ville forstå!!!

Vi har ikke rigtigt snakket sammen siden, or det har virkeligt såret mig. Jeg finder nu ud af at de to har været kærester lige siden (skjult for mig). Det gør ondt. virkeligt ondt.

Jeg er så skuffet over "veninden". Men det har også fået mig til at indse at jeg har følelser for mit barns far. Jeg vil aldrig kunne være sammen med ham igen (grundet at han aldrig ville hooke up med mig igen).
Men han spærrer så meget for mig at jeg ikke har kunnet åbne mig op for andre. Vi har ikke været sammen i 2 år, og allligevel kan jeg ikke komme videre.

Hvor er jeg bare træt af det hele. det gør ondt, især t indse at jeg har følelser for det fjols. Hvorfor søren skal det være så svært at komme videre??

Tak for at du læste med

Med venlig hilsen xx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

3rollinger

Hejsa

Jeg vil bare sige at jeg har laest med og at jeg foeler med dig. Haaber at tiden kan hele det altsammen.

Det er utroligt at der findes saadanne "veninder". Forstaar ikke rigtig hvad hun vil med ham, hvis hun sidder i samme situation. Haaber ihvertfald ikke at hendes barn kommer taet paa ham, for det staar jo klart at han ikke gider det hvis det gaar over igen. Men dem om det!

Jeg er sikker paa at dit barn har det bedre med "kun" at have dig end et fjols som ikke gider ham/hende alligevel.

Knus
Trine

Anmeld

19. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

Trine Spanien skriver:

Hejsa

Jeg vil bare sige at jeg har laest med og at jeg foeler med dig. Haaber at tiden kan hele det altsammen.

Det er utroligt at der findes saadanne "veninder". Forstaar ikke rigtig hvad hun vil med ham, hvis hun sidder i samme situation. Haaber ihvertfald ikke at hendes barn kommer taet paa ham, for det staar jo klart at han ikke gider det hvis det gaar over igen. Men dem om det!

Jeg er sikker paa at dit barn har det bedre med "kun" at have dig end et fjols som ikke gider ham/hende alligevel.

Knus
Trine

så enig... hvor er det synd for dig... håber du kommer videre... han har ikke fortjent jer... det fjols...

Anmeld

19. februar 2009

Mca<3

Fy for pokker ,, Godt du slap af med båda veninde og fyr .. Du er meget bedre stillet uden dem selvom det føltes hårdt lige nu Tiden læger alle sår ..

Anmeld

19. februar 2009

Cris

Jeg kender dig ikke, men jeg ville fortælle dig mine tanker, nu at du alligevel har delt historien med os. Jeg synes, at du skal først arbejde på din "shock" men vendinde og situationen. Du skal græde så meget du kan, du må godt sparke på væggen, hvis du føler dig bedre med det. Alt hvad du kan, for at få den ud af din hjerte. Og så se på dit dejlige barn. Er du sikkert på, at dit barn skal lære noget af den opførsel? Så op igen, du vil give det bedste til dit barn og nogle gode verdier for at blive en rigtigt god og dejlig mand i fremtiden. Du har følelser for din ex? Eller måske er det fordi, I har delt nogle gode stunder sammen og du vil have dem igen? Eller er det fordi du VIL at han kommer tilbage til dig, bare for at prøve noget med dig selv? Kik i din sjæl. Tænk. Du ved, at der ikke er en fremtid med ham, han er ikke en god mand. Og du ved også, at tiden kan gøre mirakler og dine følelser vil ændre sig og blive mindre og mindre. Dit barn vil få at vide, når han spørger, at du har gjord alt, hvad du kunne, men hans far gad ikke. Og Faren vil ikke kunne se, hvor fantastisk hans søn er. Så først er det helt klart, at du har brug for at snakke, tænke, sparke, græde. Og så snart du har fået nok, op igen. Du vil se, at dit liv bliver fantastisk. Du og din søn bliver en god team. Og når du begynder at være stærk igen og udstråle kærligheden, finder du måske en, som ville elsker dig så meget som du kan elske. Lige nu kan du ikke se det, for du er i bunden, men så snart du når toppen af bjergen, vil du se, hvor dejligt udsigten er. Livet kan være dejligt, når man omgiver sig med dejlige mennesker, det må du huske! Og væk med dem, der gør en ked af det!!!!!!

Anmeld

19. februar 2009

DK

Jeg havde også en "veninde" der efter at jeg havde grædt ud ved hendes skulder, tog direkte hjem til min eksmand (jeg var flyttet ud 2 uger før) og var sammen med ham i flere mdr.derefter. Så var det venskab ligesom slut.

Det er fandme utroligt at de ikke kan finde andre mænd, end dem vi har kasseret/har følelser i klemme overfor!!!

Jeg er ked af at høre du stadig har noget i klemme overfor eksen. Jeg har ingen ideer over hvad man skal gøre ved den slags. Altså tiden heler jo det meste... Råddent råd, men altså, mit bedste skud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.