Jeg kender dig ikke, men jeg ville fortælle dig mine tanker, nu at du alligevel har delt historien med os. Jeg synes, at du skal først arbejde på din "shock" men vendinde og situationen. Du skal græde så meget du kan, du må godt sparke på væggen, hvis du føler dig bedre med det. Alt hvad du kan, for at få den ud af din hjerte. Og så se på dit dejlige barn. Er du sikkert på, at dit barn skal lære noget af den opførsel? Så op igen, du vil give det bedste til dit barn og nogle gode verdier for at blive en rigtigt god og dejlig mand i fremtiden. Du har følelser for din ex? Eller måske er det fordi, I har delt nogle gode stunder sammen og du vil have dem igen? Eller er det fordi du VIL at han kommer tilbage til dig, bare for at prøve noget med dig selv? Kik i din sjæl. Tænk. Du ved, at der ikke er en fremtid med ham, han er ikke en god mand. Og du ved også, at tiden kan gøre mirakler og dine følelser vil ændre sig og blive mindre og mindre. Dit barn vil få at vide, når han spørger, at du har gjord alt, hvad du kunne, men hans far gad ikke. Og Faren vil ikke kunne se, hvor fantastisk hans søn er. Så først er det helt klart, at du har brug for at snakke, tænke, sparke, græde. Og så snart du har fået nok, op igen. Du vil se, at dit liv bliver fantastisk. Du og din søn bliver en god team. Og når du begynder at være stærk igen og udstråle kærligheden, finder du måske en, som ville elsker dig så meget som du kan elske. Lige nu kan du ikke se det, for du er i bunden, men så snart du når toppen af bjergen, vil du se, hvor dejligt udsigten er. Livet kan være dejligt, når man omgiver sig med dejlige mennesker, det må du huske! Og væk med dem, der gør en ked af det!!!!!!
Anmeld