Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sujan skriver: Har set at de reklamere for noget i ønskebørn og i kære børn i slagelse. Der står nogle foldere hvor man kan få lavet scanninger
Har set at de reklamere for noget i ønskebørn og i kære børn i slagelse. Der står nogle foldere hvor man kan få lavet scanninger
Jep, det er min Svigerinde Betina! Hun har en "klinik" i ønskebørn ved centeret i Slagelse.
Se mere her: www.barnivente.dk
Katte87 skriver: Jep, det er min Svigerinde Betina! Hun har en "klinik" i ønskebørn ved centeret i Slagelse. Se mere her: www.barnivente.dk
Prøv at kigge på denne side www.graviditetsscanning.dk og www.skanningsklinikken.dk
Anonym skriver: taaak
taaak
Velbekommen
(ps. hun er et fantastisk rart menneske, og har også scannet mig, da jeg var gravid og så koster en 3D scanning "kun" 1100 kr, hvilket samtidig giver 10% rabat på et køb i ønskebørn .)
Katte87 skriver: Velbekommen (ps. hun er et fantastisk rart menneske, og har også scannet mig, da jeg var gravid og så koster en 3D scanning "kun" 1100 kr, hvilket samtidig giver 10% rabat på et køb i ønskebørn .)
Sujan skriver: Sjovt.. har tænkt på at få en scanning.. De kunne nemlig ikke se kønnet 100 % ved MD.. Så tvivlen gnaver:-) Skal lige finde ud af om jeg har 700 kr. Så kunne jeg helt sikkert godt finde på at kontakte hende
Sjovt.. har tænkt på at få en scanning.. De kunne nemlig ikke se kønnet 100 % ved MD.. Så tvivlen gnaver:-) Skal lige finde ud af om jeg har 700 kr. Så kunne jeg helt sikkert godt finde på at kontakte hende
Ihh hvor spændende Kan godt forstå du er nysgerrig
Jeg kan i hvert fald kun tale godt om min kære svigerinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128