hvor på sjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Anonym trådstarter

hvor på sjælland..vestsjælland.
kan man få mulighed for at få scanninger som 2d 3d osv..? altså hvor man selv betaler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Sujan

Har set at de reklamere for noget i ønskebørn og i kære børn i slagelse. Der står nogle foldere hvor man kan få lavet scanninger

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Har set at de reklamere for noget i ønskebørn og i kære børn i slagelse. Der står nogle foldere hvor man kan få lavet scanninger

tak

Anmeld

23. november 2011

Ka+Ma=Be

Jep, det er min Svigerinde Betina!  Hun har en "klinik" i ønskebørn ved centeret i Slagelse.

Se mere her: www.barnivente.dk

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Jep, det er min Svigerinde Betina!  Hun har en "klinik" i ønskebørn ved centeret i Slagelse.

taaak

Anmeld

23. november 2011

Babydream<3

23. november 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

taaak

Velbekommen  

(ps. hun er et fantastisk rart menneske, og har også scannet mig, da jeg var gravid og så koster en 3D scanning "kun" 1100 kr, hvilket samtidig giver 10% rabat på et køb i ønskebørn .)

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Velbekommen  

(ps. hun er et fantastisk rart menneske, og har også scannet mig, da jeg var gravid og så koster en 3D scanning "kun" 1100 kr, hvilket samtidig giver 10% rabat på et køb i ønskebørn .)

det var ikke så galt

Anmeld

23. november 2011

Sujan

Katte87 skriver:

Sjovt.. har tænkt på at få en scanning.. De kunne nemlig ikke se kønnet 100 % ved MD.. Så tvivlen gnaver:-) Skal lige finde ud af om jeg har 700 kr. Så kunne jeg helt sikkert godt finde på at kontakte hende

Anmeld

23. november 2011

Ka+Ma=Be

Sujan skriver:

Sjovt.. har tænkt på at få en scanning.. De kunne nemlig ikke se kønnet 100 % ved MD.. Så tvivlen gnaver:-) Skal lige finde ud af om jeg har 700 kr. Så kunne jeg helt sikkert godt finde på at kontakte hende

Ihh hvor spændende Kan godt forstå du er nysgerrig

Jeg kan i hvert fald kun tale godt om min kære svigerinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.