Piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Camillos

Er der nogle af jer der har siddet med en lidt utydelig ekstra streg på testen efter "tidsrammen" ? 

og evt stadigvæk har været gravide? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Lisbeth1985

Jeg har prøvet det to gange. Den ene gang var jeg biokemisk gravid og havde derfor en meget lav hcg på testdag. Den anden gang var jeg ikke gravid - det kan dog være, at ÆL-sprøjten stadig var på spil..

Men generelt siger man, at man IKKE kan regner med en streg, der kommer efter den angivne tid - desværre

Lisbeth

Anmeld

23. november 2011

Camillos

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har prøvet det to gange. Den ene gang var jeg biokemisk gravid og havde derfor en meget lav hcg på testdag. Den anden gang var jeg ikke gravid - det kan dog være, at ÆL-sprøjten stadig var på spil..

Men generelt siger man, at man IKKE kan regner med en streg, der kommer efter den angivne tid - desværre

Lisbeth

Okay tak .. Nu er det også et par dage før testdag ca 4 ... så jeg er bare så spændt.. har alle de generelle symptomer lidt irriterende faktisk

Men hvorfor er det lige man altid skal se om der nu var en streg alligevel et par timer efter..  Man kan jo ikke andet end at blive skuffet.

Anmeld

23. november 2011

ønskebørn74

Camillos skriver:

Okay tak .. Nu er det også et par dage før testdag ca 4 ... så jeg er bare så spændt.. har alle de generelle symptomer lidt irriterende faktisk

Men hvorfor er det lige man altid skal se om der nu var en streg alligevel et par timer efter..  Man kan jo ikke andet end at blive skuffet.

sæt et billede ind søde..

Anmeld

23. november 2011

Camillos

ønskebarn74 skriver:

sæt et billede ind søde..

så ville man såmænd ønske man havde et kamera af god kvalitet--- hehe kan ik få et billede.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.