Søger lidt desperat efter en ventejakke! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.981 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Krussedulle

.. Maven er blevet stor, og vejret er blevet koldt.. så nu søger jeg efter en vinterjakke, med plads til maven Str L (tror jeg) ... Så hvis der er nogen derude som har en de gerne vil sælge.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Maja_4000

23. november 2011

SpunkenJo

Krussedulle skriver:

.. Maven er blevet stor, og vejret er blevet koldt.. så nu søger jeg efter en vinterjakke, med plads til maven Str L (tror jeg) ... Så hvis der er nogen derude som har en de gerne vil sælge.....

kig på nelly.com

de har mange fine ventejakker til gode priser

Har selv den til 399 fra mamalicous, og den er bare toppen

Anmeld

2. december 2011

Lunae

Har du fundet en, ellers har jeg en til salg

Anmeld

2. december 2011

Krussedulle

Lunae skriver:

Har du fundet en, ellers har jeg en til salg

Hej ... Nej ikke endnu, er ærlig talt for nærig til at give 5-600,- for en jakke jeg skal bruge i et par måneder

Anmeld

2. december 2011

Lunae

Krussedulle skriver:

Hej ... Nej ikke endnu, er ærlig talt for nærig til at give 5-600,- for en jakke jeg skal bruge i et par måneder

Jeg har en lækker jakke fra ichi. Det er ikke en decideret ventejakke, men der er masser af plads til en fyldig mave den er brugt to vintre og kan sagtens bruges efter graviditeten

Den er sort!

Anmeld

3. december 2011

Lunae

Krussedulle skriver:

Hvis du er interesseret, kan du sende dit nr i en pb og så kan jeg sende billede på MMS

Anmeld

3. december 2011

DK

Jeg sælger denne her jakke fra M by M i blå. Det er ikke en gravid-jakke men fungerede fortrindeligt til opgaven (også købt til gravid-jakke i september sidste år fra ny). Kan også rumme amme-bryster efter at du har født

str. XL. (Jeg var en H&M mamma str. m/40).

Pris inkl. pakkeporto 350 kr. Nypris 1150 kr.

Obs. Den øverste trykknap i reverset (se foto) har jeg senere pillet af da den altid sad i vejen/var grim når den kunne ses.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. december 2011

Millemusen2012

Hej DK

Har du stadigvæk din jakke til salg? Bliver den kun lukket med de knapper der kan ses, eller er der også en skjult lukning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.