navngivning før fødsel ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Anonym trådstarter

Hejsa ! 

Jeg skriver som anonym fordi vi helst vil holde navnet hemmeligt i hvert fald indtil fødslen 

Men jeg har det ret svært med at navngive før fødslen, kæresten og jeg er begge helt forelsket i navnet Anton  altså vi vil virkelig gerne kalde vores søn det, MEN jeg har det lidt svært ved at vedtage det 100% før fødslen fordi man jo ikke aner om det er en Anton der kommer ud 

det jo ret nederen at man vil kalde barnet john og så er det bare et barn der ikke kan hedde andet end kurt 

hvad synes i ? 

vi ELSKER navnet Anton og jeg hælder meget til bare at sige, vi gør det sgu, men hvad nu hvis ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Altså selvom I bestemmer jer for, at jeres barn skal hedde Anton, så er det jo ikke hugget ud i sten, og hvis han så kommer til verden og ligner en Bent, så må I jo bare "ændre" hans navn

Eller måske ligner han netop en Anton, fordi det er det navn, I har lagt jer fast på

Anmeld

23. november 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Hejsa ! 

Jeg skriver som anonym fordi vi helst vil holde navnet hemmeligt i hvert fald indtil fødslen 

Men jeg har det ret svært med at navngive før fødslen, kæresten og jeg er begge helt forelsket i navnet Anton  altså vi vil virkelig gerne kalde vores søn det, MEN jeg har det lidt svært ved at vedtage det 100% før fødslen fordi man jo ikke aner om det er en Anton der kommer ud 

det jo ret nederen at man vil kalde barnet john og så er det bare et barn der ikke kan hedde andet end kurt 

hvad synes i ? 

vi ELSKER navnet Anton og jeg hælder meget til bare at sige, vi gør det sgu, men hvad nu hvis ??? 

Kan i så ikke bare holde det mellem jer?

Vi holdt vores navne for os selv. Både fordi man jo ikke ved, om man alligevel synes om navnet når barnet er kommet til verden, men også for at have noget, som kun vi vidste Man deler jo hele sin graviditet med alle - så vi synes det var rart at have navnet for os selv

for anton, btw!

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Det er nu ikke så meget fordi vi vil holde det hemmeligt, det er også fordi er er så underligt at gå og kalde maven for Anton og så kommer han ikke til at hedde anton alligevel  

Vi er også helt forelsket i Anton 

Anmeld

23. november 2011

Fru Aagaard

Altså vi har også bestemt hvad vores lillepige i maven skal hedde, og det er helt fast, vi elsker det navn - MEN vi har to andre vi også er vilde med - før som min mand siger, hvad nu hvis hun ligner noget andet, tror bare at nu når vi herhjemme har kaldt hende ved navn , så kan hun bare ikke hedde andet, når hun ankommer

Men, se det an - man kan altid ændre det efter fødsel - hvis han / hun nu ikke ligner det man elsker

Anmeld

23. november 2011

bonnie81

min datter hed silje længe føør hun blev født og hun var bare en silje men nu er jeg gravid igen og venter en dreng og nu har han bare et kælenavn vi kan ik rigtig blive enige om et navn til ham

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

PT skriver:

Altså selvom I bestemmer jer for, at jeres barn skal hedde Anton, så er det jo ikke hugget ud i sten, og hvis han så kommer til verden og ligner en Bent, så må I jo bare "ændre" hans navn

Eller måske ligner han netop en Anton, fordi det er det navn, I har lagt jer fast på

Det har jeg også tænkt meget over ! at han da selvfølgelig ligner en Anton hvis det er det navn vi har i tankerne til ham  meeeen alligevel er der bare noget i mig der synes det er svært 

Anmeld

23. november 2011

Miss P

Min kæreste og jeg vi er helt enige om hvad vore søn skal hedde.

Om "folk" mener han ligner det eller ej, så er ham for os Patrick.

Det ligger os allerede så nært.. & vi er sikre på at han er den person når han også kommer ud.

I skal gøre hvad i føler jer bedst.

Anmeld

24. november 2011

Camillee

Anonym skriver:

Hejsa ! 

hvad synes i ? 

Jeg tror ikke i skal tænke over det for hvis i synes Anton føles rigtigt, så skal han nok ligne en Anton (; 

Vi besluttede også i graviditeten at hvis vi fik en Dreng skulle han hedde Elias og da han var født var det INGEN tvivl han var en Elias (:

og så Synes jeg at Anton er sådan et dejligt navn!

Anmeld

24. november 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hejsa ! 

hvad synes i ? 

Nuuuurrrhhh det er sødt...

Vi valgte lige før akut kejsersnit navnene Oliver & Alexander og den førstfødte skulle hedde Oliver og den næste Alexander...  De drenge kan ikke hedde andet end det... Jeg tror på sit moderinstinkt også før barnet/ børnene kommer ud...

Jeg var ikke i tvivl...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.