anbefaling af super ventebukse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Carslund

Jeg er gravid for 2. gang og har derfor et arsenal af ventebukser, men dem her er bare fantastiske og derfor er jeg nød til at dele dem med jer. Jeg er af den type at jeg tåler ikke at noget kommer over min mave og syns alt strammer under maven, så derfro har det været svært... Jeg er nærmest flyttet ind i dem her. De kan fint bruges til afslapning og arbejde. Billedet viser egentlig ikke hvor fede de er... 

Bukserne kommer fra CecilijaS og kan købes på hendes hjemmeside.

De er lidt dyre, men er det værd. Jeg var heldig at finde dem til ½ pris et andet sted. Det sted har dem desværre ikke længere...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Dinsen

Carslund skriver:

Jeg er gravid for 2. gang og har derfor et arsenal af ventebukser, men dem her er bare fantastiske og derfor er jeg nød til at dele dem med jer. Jeg er af den type at jeg tåler ikke at noget kommer over min mave og syns alt strammer under maven, så derfro har det været svært... Jeg er nærmest flyttet ind i dem her. De kan fint bruges til afslapning og arbejde. Billedet viser egentlig ikke hvor fede de er... 

Bukserne kommer fra CecilijaS og kan købes på hendes hjemmeside.

De er lidt dyre, men er det værd. Jeg var heldig at finde dem til ½ pris et andet sted. Det sted har dem desværre ikke længere...

Ser da bare lidr for lækkere ud 

Anmeld

23. november 2011

roenlund

og de behøver ikke engang være vildt dyre, kan se de er til 350 kr hos mamashop

Anmeld

23. november 2011

Carslund

jamen de er super lækre... jeg kan varmt anbefale dem. Tænker at de også bliver gode til efter fødsel.. Og der kommer ikke knæer i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.