Hvad er chancen for at man er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Måske er der nogen der kan svare på mit spørgsmål. Jeg havede sidst min mens den 15 oktober, og den 7 november var der kun sådan lidt lyserødt, måske mens, havede kun opdaget det fordi at jeg kiggede på toiletpapiret, fordi at jeg havede på fornemmelsen at jeg snart ville få mens, og det var væk næste gang jeg var på toilettet. Og så i sidste uge var der lidt igen. Normalt bløder jeg helt vildt når jeg har mens. Har igår og idag taget 2 graviditetsteste som var negative......tror i at jeg kan være gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

fru G

Hmm, måske kan du få blodprøve hos lægen?

Anmeld

23. november 2011

Jelles

Anonym skriver:

Hej.

Måske er der nogen der kan svare på mit spørgsmål. Jeg havede sidst min mens den 15 oktober, og den 7 november var der kun sådan lidt lyserødt, måske mens, havede kun opdaget det fordi at jeg kiggede på toiletpapiret, fordi at jeg havede på fornemmelsen at jeg snart ville få mens, og det var væk næste gang jeg var på toilettet. Og så i sidste uge var der lidt igen. Normalt bløder jeg helt vildt når jeg har mens. Har igår og idag taget 2 graviditetsteste som var negative......tror i at jeg kan være gravid?

ville helt sikkert kontakte lægen og forlæange BP

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Tak for jeres svar. Tror jeg venter til i næste uge med at kontakte lægen, selvom det at svært at vente.

Anmeld

23. november 2011

mpr

Havde noget af det samme i sidste uge Der er ikke andet og gøre end at vente og se

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Hej Chel1992

Har du også testet negativ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.