Blod i aff.... ikke kun på papir...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Jelles

Hey igen...

Jeg har lige været på toliettet da jeg så der var på blod på toilet papiret, kiggede så ned i kummen, der løb blød ( helt frisk og rødt), ned langs kummen, det var også nede i vandet og på pøllen

skal man reagere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Mira0911

Jelles skriver:

Hey igen...

Jeg har lige været på toliettet da jeg så der var på blod på toilet papiret, kiggede så ned i kummen, der løb blød ( helt frisk og rødt), ned langs kummen, det var også nede i vandet og på pøllen

skal man reagere?

Spørgsmålet er om du bløder som hvis man har menstraution - Eller om det er en lille træls hæmoride der er gået hul på!? 

Anmeld

23. november 2011

maria_wlt

Hvis det er fra skeden så ville jeg nok lige ringe til min JM

Anmeld

23. november 2011

Witt

Jeg oplevede det samme for 3 uger siden da jeg var i uge 27, men det var dog kun når jeg tissede ! :p .. Ehmm, ikke for at skræmme dig, men blev indlagt på herning syghus, pga jeg var gået i fødsel, de fik så heldigvis stoppet, men det hele startede igen næste morgen, og således fik de det også stoppet der, gå nu sygemeldt pga jeg kan gå fødsel når som helst :/ ..

Så bare for en Sikkerheds skyld, så ring til JM .. 

Anmeld

23. november 2011

Jelles

Mira0911 skriver:

Spørgsmålet er om du bløder som hvis man har menstraution - Eller om det er en lille træls hæmoride der er gået hul på!? 

tror helt sikkert det er en hæmoride indvendigt der nok er gået hul på, har lige læst lidt om det :-)

Anmeld

23. november 2011

Jelles

Witt skriver:

Jeg oplevede det samme for 3 uger siden da jeg var i uge 27, men det var dog kun når jeg tissede ! :p .. Ehmm, ikke for at skræmme dig, men blev indlagt på herning syghus, pga jeg var gået i fødsel, de fik så heldigvis stoppet, men det hele startede igen næste morgen, og således fik de det også stoppet der, gå nu sygemeldt pga jeg kan gå fødsel når som helst :/ ..

Så bare for en Sikkerheds skyld, så ring til JM .. 

tror ikke det er noget så galt, det kom ikke forfra men bagfra... og må nok indrømmede jeg måske pressede lidt for hårdt pga forstoppese, så har lige læst lidt op på det, og tror måske det bare er en indvendig hæmoride...

Anmeld

23. november 2011

Jelles

maria_wt skriver:

Hvis det er fra skeden så ville jeg nok lige ringe til min JM

det var bag fra (heldigvis), men synes bare det var ubehageligt se blod i den her tilstand, der skal ikke så meget til før man reagere...:-) men læste lidt op på hæmorider, og håber/tror måske det kan være en indvendig :-)

Anmeld

23. november 2011

Witt

Jelles skriver:

tror ikke det er noget så galt, det kom ikke forfra men bagfra... og må nok indrømmede jeg måske pressede lidt for hårdt pga forstoppese, så har lige læst lidt op på det, og tror måske det bare er en indvendig hæmoride...

Okayokay, så må vi håbe det "kun" har været det !

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

Jelles skriver:

tror helt sikkert det er en hæmoride indvendigt der nok er gået hul på, har lige læst lidt om det :-)

Okey... Har det blødt siden? 

Anmeld

24. november 2011

Jelles

Mira0911 skriver:

Okey... Har det blødt siden? 

var lige på toilettet her til morgen, og lod kun det komme ud, der kom af sig selv, ikke presse... og intet blod... så det har nok været en indv.. hæmo.... adr... men læste det var normalt, og man ikke rigtiig kan behandle dem før man har født...

men ok, nu hvor jeg ved hvad det er, kan jeg sagtens overskue det :-) indtil videre i hvert fald.... heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.