Så er Elvis kommet til verden <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

SussieThyssen

Kæmpe tillykke med guldklumpen.

Stort og kærligt knus

Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Janni.

Tulley skriver:

Mange tak. Det går rigtig godt. Selvom jeg ikke lige havde tænkt på at man ved kejsersnit får skåret mavemusklerne over. Så har meget ondt i maven når jeg skal rejse mig af senge. Thank God for painkillers.

Åh ja kan lige se det for mig. Av av! Det havde jeg faktisk heller ikke skænket en tanke 

Anmeld

23. november 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Tulley skriver:

Mange tak søjde.. Han er også bare vildt dejlig og charmerende. Tager mig selv i mange gange at grine af hans mange finurlige ansigtsudtryk.

Det kan jeg godt forstå.. det er bare helt vidunderligt, at kigge på sin helt egen lille guldklump..

Håber, at i alle har det godt, selvom tingene ikke gik helt som ønsket..

Anmeld

23. november 2011

birthee

Tillykke med ham - hvor er han bare fin  kan især godt lide det sidste billede, der synes jeg han ligner en der bare vil frem i verden

Anmeld

24. november 2011

1012lmp

Stort tillykke med ham søde, og han er bare helt perfekt

Anmeld

24. november 2011

Tulley

isabellamor skriver:

Tillykke med ham. og hvor er det fedt at du holdt fast i at han skulle hedde Elvis det er bare et pisse fedt navn

Mange tak. Hehe. Jamen det er slet ikke så mærkeligt mere og familien synes også allesammen at det er et fedt navn. Så dejligt med positivt feedback.

Anmeld

24. november 2011

Tulley

Janni. skriver:

Åh ja kan lige se det for mig. Av av! Det havde jeg faktisk heller ikke skænket en tanke 

Nej vel. Det tænker man ikke lige over at de også er i vejen hvis man skal den vej ind.

Anmeld

24. november 2011

Tulley

birthee skriver:

Tillykke med ham - hvor er han bare fin  kan især godt lide det sidste billede, der synes jeg han ligner en der bare vil frem i verden

Haha. Ja. Der var fodboldkamp i fjernsynet så han skulle jo lige klædes på til at se det sammen med farmand.

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

Hvor er han skøn - stort tillykke med ham

Anmeld

24. november 2011

Janni.

Tulley skriver:

Nej vel. Det tænker man ikke lige over at de også er i vejen hvis man skal den vej ind.

Også et underlig sted de mavemuskler skal sidde ha ha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.