Var til kønsscanning idag 13+6 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Jelles

Hansen1990 skriver:

ej hvor spændende.. var det til nakkefoldsscanning?

nej det var jeg til for halvanden uge siden og der kunne de ikke se noget, så idag var en selvbetalt klinik på vester farimags gade,  300 kr for en alm. 2d kønsscanning....

super sød jordmoder, når jeg skal have en 3d/4d på et tidspunkt skal jeg helt sikkkert derind :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

1990h

Jelles skriver:

nej det var jeg til for halvanden uge siden og der kunne de ikke se noget, så idag var en selvbetalt klinik på vester farimags gade,  300 kr for en alm. 2d kønsscanning....

super sød jordmoder, når jeg skal have en 3d/4d på et tidspunkt skal jeg helt sikkkert derind :-)

okay er det her på sjælland. jeg tror også vi til den tid bliver meget nysgerrige så det da værd at betale hvis man vil vide kønnet.. dejligt for jer

Anmeld

23. november 2011

Jelles

Hansen1990 skriver:

okay er det her på sjælland. jeg tror også vi til den tid bliver meget nysgerrige så det da værd at betale hvis man vil vide kønnet.. dejligt for jer

http://www.graviditetsscanning.dk/herfinderdu/herfinderduscanningsklinikkenikobenhavn/

utrolig sød jordemoder de har derinde, rigtig hyggelig klinik, de har også i århus og kolding :-)

hvor langt er du?

ps. de giver ingen garanti scanning før du er 15+0. dvs. indtil da giver de ikke ekstra skanning hvis de ikke kan se noget :-)

Anmeld

23. november 2011

1990h

Jelles skriver:

http://www.graviditetsscanning.dk/herfinderdu/herfinderduscanningsklinikkenikobenhavn/

utrolig sød jordemoder de har derinde, rigtig hyggelig klinik, de har også i århus og kolding :-)

hvor langt er du?

ps. de giver ingen garanti scanning før du er 15+0. dvs. indtil da giver de ikke ekstra skanning hvis de ikke kan se noget :-)

er ikke noget henne endnu men vi er igang. faldt over dit forum og synes da det spændende at man kan se kønnet før

Anmeld

23. november 2011

Jelles

Hansen1990 skriver:

er ikke noget henne endnu men vi er igang. faldt over dit forum og synes da det spændende at man kan se kønnet før

Fik af vide af alle, man ikke kunne se noget så tidligt, men jeg pressede bare på da jeg var nysgerrig:-)

har ventet 10 år på den her baby, så det hele går bare alt for langsomt... vil bare have ham ud til mig nu ( forstå mig ret, lang tid endnu)...

bliver da spændende med jeres projekt, hvor længe har i været i gang

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.