Store julehjerter til pynt <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.881 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2011

grøn · ært

Julehjerter du kan forkæle dig selv eller andre med. Evt. en værtindegave i stedet for den sædvanlige julestjerne.

Super flotte og særlige. Syet af forskellige stofstykker og pyntet med guld. De er 2 stk. i én lang snor og kan derfor hænges forskudt og dog tæt. Snoren kan forkortes efter behov. God både i vinduet eller i et hjørne i stuen :-)

Kan købes for kun 179,- her:  http://www.amio.dk/produkt/56766/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

grøn · ært

1. december 2011

tinasmor

Hej, jeg synes de er rigtig søde, men jeg synes måske prisen er lidt pebret. Tænker der er lidt langt fra en julestjerne til 35 kr til 175 kr. til veninden. Men søde er de da. Held og lykke med salg.

Anmeld

1. december 2011

grøn · ært

Hej, jeg synes de er rigtig søde, men jeg synes måske prisen er lidt pebret. Tænker der er lidt langt fra en julestjerne til 35 kr til 175 kr. til veninden. Men søde er de da. Held og lykke med salg.

Tak.
Nu er der også langt fra en julestjerne der er maskinlavet til disse julehjerter, der er håndlavet og unikke. Dem "du" køber findes ikke magen til. Prisen er som den er, fordi de er håndlavet og selv-opfundet.
(Det kan heller ikke være meget julestjerne du får for 35kr.) 

God jul 

Anmeld

1. december 2011

Maja_4000

grøn · ært skriver:

Tak.
Nu er der også langt fra en julestjerne der er maskinlavet til disse julehjerter, der er håndlavet og unikke. Dem "du" køber findes ikke magen til. Prisen er som den er, fordi de er håndlavet og selv-opfundet.
(Det kan heller ikke være meget julestjerne du får for 35kr.) 

God jul 

Tror der blev ment blomsten .. Sådan forstod jeg også "julestjerne" .. Og de koster da omkring 35 kr

De er rigtig søde

Anmeld

1. december 2011

grøn · ært

Maja_4000 skriver:

Tror der blev ment blomsten .. Sådan forstod jeg også "julestjerne" .. Og de koster da omkring 35 kr

De er rigtig søde

Ah, selvfølgelig :-)  ..(det er min kloge mor der har skrevet texten. Tydeligvis har jeg ikke forstand på værtindegaver :-P)

Men jeg kan kun sige det samme :-) De her er håndlavet, hjemmelavet og selv-opfundet. OG, det er da noget helt andet og en unik gave samlignet med julestjernen - om vi så taler planten eller sådan en til at hænge som pynt ;-)

Og tak for rosen! :-) 

Anmeld

19. december 2011

grøn · ært

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.