Freyjas hjem 27+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. november 2011

FogL

Her er lige lidt billeder af mavsen 27+1.

Hvordan har jeg det? Well, det går ned ad bakke, desværre.. Har fundet min kur mod halsbrand, men den opstår stadig i stigende mængder! Iiih.. Derudover har jeg noget begyndende bækkenløsning, og det kunne jeg altså godt lige have været foruden, synes ikke det er særlig fedt at jeg skal vågne hver gang jeg vender mig i sengen, og at jeg ikke kan gå 100 meter uden at have ondt. ØV! 

Ellers går alting som det skal. Lillepigen er meget aktiv. Hun har dog ikke rigtig noget mønster længere, ud over, at hun vækker mig hver dag kl 10 (ja, jeg sover længe! Fordi jeg kan....) .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Benjamins'mor

Rigtigt fin babyhule!

Og sikke noget øv med det halsbrand, kender det ALT for godt.

Anmeld

23. november 2011

FogL

Benjamins'mor skriver:

Rigtigt fin babyhule!

Og sikke noget øv med det halsbrand, kender det ALT for godt.

Ih tak! 

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

Flot babyhule.... 

Anmeld

23. november 2011

Chalala85

Rigtig fin mavse

Anmeld

23. november 2011

FogL

Tak, piger  

Anmeld

23. november 2011

Nessie

Hvor er det en fin mave

Har desværre ingen råd mod den halsbrand, og til bækkenløsningen kan jeg kun sige, at du skal lytte godt efter din krop. Gør det bare lidt ondt, så stop, hvis du fortsætter hævner det sig bare senere på aftenen. Og pude mellem knæene når du sover, det kan også hjælpe lidt på smerterne.

Jeg sov også til kl. 10 under min graviditet. Bare fordi jeg kunne  Det har jeg så sjovt nok ikke gjort siden

Anmeld

23. november 2011

Frk-Lotusblomst

Fiiin mave.

Anmeld

24. november 2011

Nille-pigen

ej hvor er din mave fin 

bare rolig ven... du er ikke ene om halsbrænd og bækkenløsning... det er super irriterende... jeg har selv haft det i snart 1½ måned og det er surt ikke at kunne særlig meget... så jeg føler med dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.