Sædefødsel eller pks ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Mama11

Heej piger ..

Skal til samtale med en læge her om en time ang. hvordan jeg vil føde.. Lillepigen har ligget i uk siden uge 27 og hvilket jeg så også fik bekræftet hun stadig gjorde efter en scanning i går  

Jeg har snakket meget med min jordemoder om sædefødsel og at de helst undgår pks hvis alt er som det skal være og man kan gennemføre en sædefødsel. Det er så det jeg skal snakke med lægen om i dag, men ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge ? og jeg har sagt nej til et vendingsforsøg..

Ville jo rigtig gerne føde alm. men er os bange for hvis der er noget der går galt fordi hovedet kommer ud til sidst, men pks har jeg bare heller ikke lyst til for det var ikke sådan jeg forventet min fødsel skulle være og har lidt svært ved og skulle vende mig til jeg bare får en dato til den dag jeg skal føde..

Hjælp piger , nogen der har stået i samme situation og skulle vælge ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

IngenKoPåIsen

Jeg ville til enhver tid vælge sædefødsel og det lyder, ud fra din beskrivelse, også som det rigtige for dig mon ikke du får klarhed efter en snak med lægen?

Anmeld

23. november 2011

Thalia

Hvordan kan det være du har sagt nej til vendingsforsøg?

Anmeld

23. november 2011

chael

Prinsessen88 skriver:

Heej piger ..

Skal til samtale med en læge her om en time ang. hvordan jeg vil føde.. Lillepigen har ligget i uk siden uge 27 og hvilket jeg så også fik bekræftet hun stadig gjorde efter en scanning i går  

Jeg har snakket meget med min jordemoder om sædefødsel og at de helst undgår pks hvis alt er som det skal være og man kan gennemføre en sædefødsel. Det er så det jeg skal snakke med lægen om i dag, men ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge ? og jeg har sagt nej til et vendingsforsøg..

Ville jo rigtig gerne føde alm. men er os bange for hvis der er noget der går galt fordi hovedet kommer ud til sidst, men pks har jeg bare heller ikke lyst til for det var ikke sådan jeg forventet min fødsel skulle være og har lidt svært ved og skulle vende mig til jeg bare får en dato til den dag jeg skal føde..

Hjælp piger , nogen der har stået i samme situation og skulle vælge ?

Har ikke stået i den situation.

Men jeg ville klart vælge pks. Jeg ville simpelthen ikke turde have en sædefødsel.

Og jeg kender heller ikke nogen der har valgt sædefødsel, men pks i samme situation.

Men der er heldigvis et par uger endnu, hvor baby kan nå at vende sig. Så det håber jeg virkelig for dig at den gør

*Camilla

Anmeld

23. november 2011

Mama11

Malunsesmutti skriver:

Jeg ville til enhver tid vælge sædefødsel og det lyder, ud fra din beskrivelse, også som det rigtige for dig mon ikke du får klarhed efter en snak med lægen?

Jaa sådan har jeg det også og har egentlig tænkt på sædefødsel og så alligevel ved jeg ikke rigtig omjeg tør og er bange for der sker noget med hende, pga komplikationer.. Ahh synes godt nok det svært  Hmm blev egentlig lidt enig med ham om at det nok bliver sædefødsel og så ser vi tiden an og har fået ny tid lidt efter min termin til vækstscanning for og finde ud af om hun er blevet for stor til alm. fødsel .. Men hvad så hvis jeg fortryder , kan man så vælge om ?

Anmeld

23. november 2011

Mama11

Thalia skriver:

Hvordan kan det være du har sagt nej til vendingsforsøg?

Jeg har ikke lyst til de skal mase rundt med hende og hvis hun ligger sådan og hun ha gjort det hele tiden tænker jeg der nok er en grund til hun ikke har vendt sig.. Men det kunne heller ikke blive aktuelt da hun har sat sig fat med numsen i mit bækken

Anmeld

23. november 2011

Mama11

chael skriver:

Har ikke stået i den situation.

Men jeg ville klart vælge pks. Jeg ville simpelthen ikke turde have en sædefødsel.

Og jeg kender heller ikke nogen der har valgt sædefødsel, men pks i samme situation.

Men der er heldigvis et par uger endnu, hvor baby kan nå at vende sig. Så det håber jeg virkelig for dig at den gør

*Camilla

Okay , hmm har det os lidt sådan om jeg tør , synes godt nok det er svært .. Jaa men hun vender sig nok ikke da hun ligger med numsen rigtig dybt i mit bækken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.