Lillypie - længden på baby nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. november 2011

grøn · ært

Hmm, jeg har læst to steder at vores baby er omkring 10 cm lang nu hvor jeg er i 15+1.
Jeg sidder og leger med Lillypie og lægger den ind under mit barn her på baby.dk. Men Lillypie'en skriver, at vores baby er 14 cm lang.

......hvor lang er vores baby EGENTLIG?? Der er da stor forskel på 10 og 14 cm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

trunte24

grøn · ært skriver:

Hmm, jeg har læst to steder at vores baby er omkring 10 cm lang nu hvor jeg er i 15+1.
Jeg sidder og leger med Lillypie og lægger den ind under mit barn her på baby.dk. Men Lillypie'en skriver, at vores baby er 14 cm lang.

......hvor lang er vores baby EGENTLIG?? Der er da stor forskel på 10 og 14 cm.

Hejsa.

Jeg kunne forestille mig at de 2 steder du først har læst måler de baby fra hoved til hale(benet) og på lillypie måler de helt fra hovedet til foden, det giver jo noget ekstra længde.

Jeg haede i hvert fald selv en lillypie da jeg ventede mig, og det var den fulde længde på baby man kunne se på den

/ Line

Anmeld

23. november 2011

grøn · ært

trunte24 skriver:

Hejsa.

Jeg kunne forestille mig at de 2 steder du først har læst måler de baby fra hoved til hale(benet) og på lillypie måler de helt fra hovedet til foden, det giver jo noget ekstra længde.

Jeg haede i hvert fald selv en lillypie da jeg ventede mig, og det var den fulde længde på baby man kunne se på den

/ Line

nååååååååå !! Der gik et lys op for mig - tusinde tak!!
Og du har helt ret; de steder jeg har læst skriver de fra hoved til numse. Har jeg glemt den lille også har ben? 

Nå, fantastisk - så er den jo stor nu! 

Anmeld

23. november 2011

trunte24

nååååååååå !! Der gik et lys op for mig - tusinde tak!!
Og du har helt ret; de steder jeg har læst skriver de fra hoved til numse. Har jeg glemt den lille også har ben? 

Nå, fantastisk - så er den jo stor nu! 

Godt jeg kunne hjælpe

Ja, jeg kan tydeligt huske den dag, det gik op for mig, at det faktisk var en BABY nu og ikke bare en lille foster ting på 52 mm for ja 14 cm, det er jo ret meget hvis man folder et målebånde ud

Anmeld

23. november 2011

grøn · ært

trunte24 skriver:

Godt jeg kunne hjælpe

Ja, jeg kan tydeligt huske den dag, det gik op for mig, at det faktisk var en BABY nu og ikke bare en lille foster ting på 52 mm for ja 14 cm, det er jo ret meget hvis man folder et målebånde ud

JA, det er nemlig så!! Min kæreste og jeg samlede for noget tid siden en kastanje op, som dengang var lige på størrelse med den lille i maven. Det var jo ingenting.. I weekenden skal vi ud og have en ny ting - en kogle eller sådan - derfor var det lidt vigtigt ar jeg kendte størrelse :-)
Men nu sidder jeg og kigger på den her lille kastanje - og 14 cm. på mit målebånd. HOLD DA OP!! Det er jo bare helt vildt - det ér virkelig en lille baby nu og ikke bare en ting, ja, på meget små cm.... <3 Hvor er det vildt!

Anmeld

23. november 2011

viben

Tror bare også at det er lidt forskelligt hvad der står hvorhenne... Det er det i hvert fald mht. vægt afhængigt at om man læser herinde eller i politikens graviditetsbog... Det er jo også bare et estimat

Undersøgte det fordi vi til scanningen i mandags fik at vide at lillemanden vejer 186 gram - og det passer ikke med hvad der står nogen af stederne, selvom ham der scannede sagde at vi venter en meget gennemsnitlig baby ift. mål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.