Hjælp mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

annec

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja. Man kan jo få det lavet i mange nuancer, så det behøver ikke være meget markant. 

Har du ikke lyst til at farve håret, kan du evt. nøjes med at få sat nogle enkelte extensions i, i en farve du godt kan lide. 

Vil have farvet håret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

annec skriver:

Vil have farvet håret

Ok.  hvilke farver kan du bedst lide? 

Anmeld

24. november 2011

annec

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok.  hvilke farver kan du bedst lide? 

Alle Vil bare prøve noget anderledes, tror egentlig heller ikke jeg vil have det her lyse længere.

Anmeld

24. november 2011

MissTas

annec skriver:

jeg VIL have noget nyt hår nu, syntes det er så kedeligt..

Men problemet er bare, hvilket??? Hvad syntes du at jeg skal have?

Det her har jeg nu.

jeg synes faktisk at det klæder dig rigtig godt det hår du har nu .. :O en page og pandehår vil gøre hovedet bredt.. Det du har nu er ikke tungt eller noget og klær dig..

men ja, kender godt det der med at der skal ske noget nyt .. hehe

Anmeld

24. november 2011

annec

MissTas skriver:

jeg synes faktisk at det klæder dig rigtig godt det hår du har nu .. :O en page og pandehår vil gøre hovedet bredt.. Det du har nu er ikke tungt eller noget og klær dig..

men ja, kender godt det der med at der skal ske noget nyt .. hehe

Vil bestemtheller ikke have en page Ikke kortere hår, men overvejer pandehår af en eller anden slags og en anden farve?

Anmeld

24. november 2011

MissTas

annec skriver:

Vil bestemtheller ikke have en page Ikke kortere hår, men overvejer pandehår af en eller anden slags og en anden farve?

synes stadig pandehåret skal være skråt, måske bare lidt kortere, så det skrå starter længere inde fra .. og så synes jeg måske du kunne få lavet lidt karamel striber i blandet med helt lyse

Anmeld

24. november 2011

annec

MissTas skriver:

synes stadig pandehåret skal være skråt, måske bare lidt kortere, så det skrå starter længere inde fra .. og så synes jeg måske du kunne få lavet lidt karamel striber i blandet med helt lyse

Jamen overvejer sku også lidt det skråpandehår, men overvejer også at få brunt med rødt skær. Arg, er helt forvirret hehe

Anmeld

24. november 2011

MissTas

annec skriver:

Jamen overvejer sku også lidt det skråpandehår, men overvejer også at få brunt med rødt skær. Arg, er helt forvirret hehe

hehe tror bare du fortryder det mørke nu hvor dit er så lyst men jo kun dig der kan finde ud af det smil

Anmeld

24. november 2011

annec

MissTas skriver:

hehe tror bare du fortryder det mørke nu hvor dit er så lyst men jo kun dig der kan finde ud af det smil

Ja det selvfølgelig rigtigt, men syntes bare jeg får sådan en underlig hudfarve med det lyse hår her

Anmeld

27. november 2011

annec

Opper den lige igen, for at se omd er ikke nok er flere ideer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.