Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Under graviditeten . Hvor længe blødte i ??Hvor meget??Frisk eller gammelt blod ??Med eller uden klumper??Og fik i en baby ud af det ??Håber virkelig nogen vil svare Kram
Under graviditeten . Hvor længe blødte i ??Hvor meget??Frisk eller gammelt blod ??Med eller uden klumper??Og fik i en baby ud af det ??Håber virkelig nogen vil svare Kram
Jeg bloedte som hvis jeg ikke havde vaeret gravid og det var igennem det meste af graviditeten.
Frisk blod men saa vidt jeg husker ikke klumper.
Min dreng er nu 3mdr
Dubai skriver: Jeg bloedte som hvis jeg ikke havde vaeret gravid og det var igennem det meste af graviditeten. Frisk blod men saa vidt jeg husker ikke klumper. Min dreng er nu 3mdr
Anonym skriver: Okay tak .. Har så lige fået besked på mit tal er faldet så det er lige med ingen baby ..
Okay tak .. Har så lige fået besked på mit tal er faldet så det er lige med ingen baby ..
Er jeg ked af at hoere .
Haaber du snart faar en ny lille spire i maven
Dubai skriver: Er jeg ked af at hoere . Haaber du snart faar en ny lille spire i maven
Jeg blødte omkring slutningen af 9 uge og det var lyserødt . Ingen tegn på abort og har stadig bebse med fint hjerteslag
Er 10+6 idag
CelineAlexia skriver: Jeg blødte omkring slutningen af 9 uge og det var lyserødt . Ingen tegn på abort og har stadig bebse med fint hjerteslag Er 10+6 idag
Anonym skriver: Dejligt at høre .. Men baby er desværre gået til grunde ..
Dejligt at høre .. Men baby er desværre gået til grunde ..
Ej det er jeg ked af at hører :-(
Op på hesten igen! Det skal nok lykkedes
CelineAlexia skriver: Ej det er jeg ked af at hører :-( Op på hesten igen! Det skal nok lykkedes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128