Anonym skriver:
Nu er det sådan at kæresten og jeg ser max. hans familie 2 gange pr. md. hvor imod vi ser mine forældre flere gange om ugen og dette har vi det godt med. Men så er mit spørgsmål hvad er jeres erfaring fra da i fik børn, begyndte svigerfamilien så pludselig at komme hele tiden og hvis ja hvordan håndterede I det? Jeg frygter virklig jeg ender med at blive meget sur på dem, da vi slet ikke er af samme meninger om noget som helst.
Min kæreste har ingen forældre tilbage, 2 søskende som vi ser regelmæssigt. Et par gange om måneden, de bor i den anden ende af landet, så det er så ofte som muligt.
Min familie, mor og 2 søskende, ser vi næsten hver eneste dag. Vi bor lag på lag i den samme etageejendom så vi spiser sammen, drengen tager selv på visit nede ved mormor og moster. Nyder det..
For jeg synes man burde være så voksen at man kunne begrave stridspunkter og samles omkring det lille væsen man alle elsker. Jeg er rigtig ked af min kærestes far aldrig møder hans barnebarn, han har en stor del af ansvaret for min kæreste og jeg stadig er sammen idag og jeg ville elske at kunne give min dreng den fantastiske mand som farfar.
Synes tit jeg især hører kvinder der brokker sig over svigerfamiliens interesse i barnet, lidt som om man glemmer man ikke selv er 100% ansvarlig for baby's ankomst, lidt glemmer at farmor også har følelser for hendes barnebarn. Det synes jeg er en skam.
Anmeld