lille tip herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ja efter at vi nu har prøvet en del andet for at få lillemanden til at sove godt igennem når han sover vil jeg da dele noget med Jer herinde som vi selv er kommet frem til hjælper...

Sæt liften (hvis de sover i den) lidt på skrå...

han har igennem idag haft at han har sovet henholdsvis 2½ og 1½ time og er lige nu igang med at have sovet 3½ time i et stræk...

normalt i løbet af dagen så sov han 40 min ad gangen og så var han mere eller mindre vågen igen og ville have mad eller bae være pylret og ingenting ville...

Så lige nu ser det ud til vi kan få ham til at sove roligt ved at sætte liften en lille smule på skrå så han ligger højere med hovedet end fødderne

bare hvis der var andre der søgte nye muligheder for at prøve at få de små poder til at sove han er lige blevet 2 mdr d. 19-11...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Dansker I Holland

Wampires skriver:

ja efter at vi nu har prøvet en del andet for at få lillemanden til at sove godt igennem når han sover vil jeg da dele noget med Jer herinde som vi selv er kommet frem til hjælper...

Sæt liften (hvis de sover i den) lidt på skrå...

han har igennem idag haft at han har sovet henholdsvis 2½ og 1½ time og er lige nu igang med at have sovet 3½ time i et stræk...

normalt i løbet af dagen så sov han 40 min ad gangen og så var han mere eller mindre vågen igen og ville have mad eller bae være pylret og ingenting ville...

Så lige nu ser det ud til vi kan få ham til at sove roligt ved at sætte liften en lille smule på skrå så han ligger højere med hovedet end fødderne

bare hvis der var andre der søgte nye muligheder for at prøve at få de små poder til at sove han er lige blevet 2 mdr d. 19-11...

Anmeld

23. november 2011

Wampires

Dansker I Holland skriver:

nemmerlig det er dejligt hvis han får det fast at sove så roligt så længe ad gangen

lige nu er han dog lidt pyller da vi var hos lægen og han blev vækket for at blive vejet... men ser ud til det er ved at gå over igen og han igen er vores dejlige glade dreng

Anmeld

23. november 2011

Dansker I Holland

Wampires skriver:

nemmerlig det er dejligt hvis han får det fast at sove så roligt så længe ad gangen

lige nu er han dog lidt pyller da vi var hos lægen og han blev vækket for at blive vejet... men ser ud til det er ved at gå over igen og han igen er vores dejlige glade dreng

Hehe ok Dejligt at han er glad igen hihi..

Anmeld

23. november 2011

Wampires

meget rart at det denne gang ikke varede mere end 15 min fra vi kom hjem xD... nogen gange har det varet resten af døgnet at han var pyller efter at have været afsted...

men kan jo være at alt det ekstra søvn har givet ham et større overskud til at håndtere nye indtryk både lægen og hans sekretær snakkede med ham da vi var der masser af smil men ikke rigtig noget lyd tihi tror han var lidt for søvnig stadig xD

Anmeld

23. november 2011

Wampires

skriver lige lidt igen i denne tråd da jeg håber der er andre der måske kan bruge dette trick

Synes det er underligt der ikke er nogen der har foreslået det før... heller ikke selvom vi har snakket med sundhedsplejersken om der var noget vi kunne gøre for at han sov bedre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.