30+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. november 2011

maria1988

hej alle sammen

nu er jeg 30+3 idag jeg er ved at blive tosset af og gå og vente hele tiden  kan han ikke bare snart komme ud eller tiden gå noget hurtiger 

det bliver svære og svære og gå, sidde og ligge 

det gør ondt nu hvor han sparker  der er hvis ikke så meget plads der inde mere.... syns ikke rigtigt at maven vokser mere men den er blevet hårder

nogen der ved hvad jeg kan lave indtil jeg har tamin

jeg glæder mig bare så meget til han kommer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Mor til Mike

maria1988 skriver:

hej alle sammen

nu er jeg 30+3 idag jeg er ved at blive tosset af og gå og vente hele tiden  kan han ikke bare snart komme ud eller tiden gå noget hurtiger 

det bliver svære og svære og gå, sidde og ligge 

det gør ondt nu hvor han sparker  der er hvis ikke så meget plads der inde mere.... syns ikke rigtigt at maven vokser mere men den er blevet hårder

nogen der ved hvad jeg kan lave indtil jeg har tamin

jeg glæder mig bare så meget til han kommer..

Babyshopping, se serier, film, være kreativ, bage, lave en bog om din graviditet, graviditetssvømning mm. 

Ventetiden er hård, utålmodig og lang, men den er det hele værd, og ligepludselig står du med ham i armene 

Anmeld

25. november 2011

TaAsJu

Uha jeg kan følge dig.. Er i 30+2 og gider heller ikke mere nu.. Jeg glæder mig til og komme hjem til Dk så jeg ikke skal passe på hvad jeg laver hele tiden.. Der ligger det smukkeste sne ude og jeg må ikke kælke med pigerne.. Skal passe på med ikke og falde og jeg må ikke løfte på Fie for ikke og sætte noget igang..

Anmeld

26. november 2011

maria1988

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Babyshopping, se serier, film, være kreativ, bage, lave en bog om din graviditet, graviditetssvømning mm. 

Ventetiden er hård, utålmodig og lang, men den er det hele værd, og ligepludselig står du med ham i armene 

ser tv hele tiden og svømmeningen er lidt svært og få råd til når man har en familie

Anmeld

26. november 2011

maria1988

Mor til 2, snart 3 skriver:

Uha jeg kan følge dig.. Er i 30+2 og gider heller ikke mere nu.. Jeg glæder mig til og komme hjem til Dk så jeg ikke skal passe på hvad jeg laver hele tiden.. Der ligger det smukkeste sne ude og jeg må ikke kælke med pigerne.. Skal passe på med ikke og falde og jeg må ikke løfte på Fie for ikke og sætte noget igang..

ja oki hehe.. men har de ikke en far der kan det med dem da eller

hvornår kommer du hjem til dk igen da og ja men vil bare gerne have de kommer ud nu hehe men det gøre de bare ikke jeg fik afvide af min jordemor at han hade lagt sig klar til at komme ud men jeg må heller ikke løfte på noget og når jeg går skal jeg også passe på at ikke og falde eller noget

Anmeld

26. november 2011

TaAsJu

maria1988 skriver:

ja oki hehe.. men har de ikke en far der kan det med dem da eller

hvornår kommer du hjem til dk igen da og ja men vil bare gerne have de kommer ud nu hehe men det gøre de bare ikke jeg fik afvide af min jordemor at han hade lagt sig klar til at komme ud men jeg må heller ikke løfte på noget og når jeg går skal jeg også passe på at ikke og falde eller noget

Jo jo det har de og gør de også i stor stil... Jeg vil bare gerne være med her ligger prinsessen også klar til og komme ud.. Har hun gjort siden uge 28.. Vi kommer til Dk 2 januar så 5 uger mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.