Kønsscanning & rumsteren :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Jelles

Ihh endelig skal jeg til kønsscanning i morgen ( 14+0), er sååå spændt alt i mig siger en pige, men er fuldstændig ligeglad, bare den har det godt...

Jeg kan mærke en masse rumsteren derinde, menkunne lige så godt være "gas" hahaha... så er spændt på at høre hvordan moderkagen ligger, om det virkelig er lille prut jeg allerede mærker...

Er så spændt på i morgen....

Weeee...ville bare lige dele min spænding :-)

Knus til alle jer tøser :-))))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Gaia

Ih spændende hvad der gemmer sig i maven. god tur imorgen skriv endelig en update  

Anmeld

22. november 2011

sofiell89

God tur søde. Vi skal på mandag der er jeg 14+3..
Jeg har det på samme måde som dig med den rumsteren, og tror også at jeg engang imellem har mærket den her de sidste par dage. Ikke særlig tydeligt, men som store bobler eller små forsigtige puf..

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Jelles skriver:

Ihh endelig skal jeg til kønsscanning i morgen ( 14+0), er sååå spændt alt i mig siger en pige, men er fuldstændig ligeglad, bare den har det godt...

Jeg kan mærke en masse rumsteren derinde, menkunne lige så godt være "gas" hahaha... så er spændt på at høre hvordan moderkagen ligger, om det virkelig er lille prut jeg allerede mærker...

Ih hvor spændende.... Glæder mig til at høre meget mere om det... 

Anmeld

22. november 2011

Chiip91

Krydser finger for dig 

Skal også selv vide kønnet i morgen (20+3) Så ved præcis hvordan du har det, 

Anmeld

23. november 2011

sofiell89

Jelles skriver:

Hvordan gik det søde??

Anmeld

23. november 2011

Jelles

sofiell89 skriver:

Hvordan gik det søde??

Det var en skøn lille dreng:-))))<3 super lykkelig, ville nu gerne have skænket min mand en pige da han har to drenge, og vi skal ikke have flere børn, MEN HAN BLEV NU ALLIGEVEL STADIG GLAD FOR EN DRENG MERE :-)))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.