Hvilken bil til en emmaljunga combivogn?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.779 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Ka+Ma=Be

Hej alle 

Nu er emmaljunga edge duo combi en ret udbredt vogn, så jeg tænkte, at der måtte sidde nogle her inde, som har denne og som også har bil!?  

Hvilken bil har i og hvilken kan i anbefale? Jeg søger en bil, som ud over at have 4 døre, også er lille, men har plads til vognen bagi. 

På forhånd tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Ka+Ma=Be

Alternativt, en barnevogn på størrelse med emmaljunga'en?! 

Anmeld

23. november 2011

Ka+Ma=Be

Ej jeg prøver altså lige igen! 

Anmeld

23. november 2011

SaNiNa

hvor lille en bil tænker du på?

Ved fra flere at emmaljunga´en ikke lige frem er lille selvom det er en combi (desværre) vi har selv en med stor ligge mål men også en Stationcar var mit krav da vi købte ny bil i sin tid.

Anmeld

23. november 2011

Ka+Ma=Be

hvor lille en bil tænker du på?

Ved fra flere at emmaljunga´en ikke lige frem er lille selvom det er en combi (desværre) vi har selv en med stor ligge mål men også en Stationcar var mit krav da vi købte ny bil i sin tid.

Jeg synes ikke den fylder så meget Den har kunne være i min mors smart car  Men den har også et "højt" baggagerum i forhold til nogle biler.

Med lille bil menes der bare klasse a biler  (såsom suzuki swift, kia picanto, toyota aygo etc) Så de er billige i afgift og kører langt på literen.

Anmeld

23. november 2011

bøgelund

Katte87 skriver:

Jeg synes ikke den fylder så meget Den har kunne være i min mors smart car  Men den har også et "højt" baggagerum i forhold til nogle biler.

Med lille bil menes der bare klasse a biler  (såsom suzuki swift, kia picanto, toyota aygo etc) Så de er billige i afgift og kører langt på literen.

hvad med en lille stationcr, der koster 370 halvårligt i vægtafgift, og er opgivet til 29,4 pr/l diesel..?

det er så bare ikke en lille lille bil.. men lille stc.. 

Anmeld

23. november 2011

Ka+Ma=Be

bøgelund skriver:

hvad med en lille stationcr, der koster 370 halvårligt i vægtafgift, og er opgivet til 29,4 pr/l diesel..?

det er så bare ikke en lille lille bil.. men lille stc.. 

Hvad er det for en? At det skal være en lille bil handler næsten udelukkende om økonomi. Havde vi penge til det, købte vi gerne en stor bil Men de små biler er bare en del billigere (tænker også på selve prisen)

Anmeld

23. november 2011

bøgelund

Katte87 skriver:

Hvad er det for en? At det skal være en lille bil handler næsten udelukkende om økonomi. Havde vi penge til det, købte vi gerne en stor bil Men de små biler er bare en del billigere (tænker også på selve prisen)

vi har lige købt den her (i hvid)

vi gav 176.000 kr.. og det var med levering, aircon og aftageligt træk.. man kan os få den korte model.. (ikke stc) og den er jo bare det billigere. 

syns det er billigt for en seat, når man tænker på at det er vw motor.. 

det er en super bil.. og økonomisk.. 

vores er en ibiza st ecomotive 1,2 diesel.. jeg pruttede os om prisen.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2011

Ka+Ma=Be

vi har lige købt den her (i hvid)

vi gav 176.000 kr.. og det var med levering, aircon og aftageligt træk.. man kan os få den korte model.. (ikke stc) og den er jo bare det billigere. 

syns det er billigt for en seat, når man tænker på at det er vw motor.. 

det er en super bil.. og økonomisk.. 

vores er en ibiza st ecomotive 1,2 diesel.. jeg pruttede os om prisen.. 

Den er også super lækker! Men desværre lidt for dyr for os (så skulle vi finde den brugt i hvert fald).

Har kørt meget i mine forældres Seat Altea XL - super dejlig bil at køre  

Men vi kigger efter biler i 80.000-100.000 kr prisklassen 

Anmeld

23. november 2011

bøgelund

Katte87 skriver:

Den er også super lækker! Men desværre lidt for dyr for os (så skulle vi finde den brugt i hvert fald).

Har kørt meget i mine forældres Seat Altea XL - super dejlig bil at køre  

Men vi kigger efter biler i 80.000-100.000 kr prisklassen 

i kan prøve at kigge på smc biler´s hjemmeside.. der er brugt biler, som fx har kørt demo.. der er os lidt at spare..  

held og lykke med søgningen.. der er ikke noget bedre end at sætte dig ind i en ny bil..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.