er der nogen herinde som ved noget om problemstillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
14 svar
1 synes godt om
22. november 2011

Ryberg

Jeg sidder med min praktikopgave hvor jeg skal udarbejde en problemstilling, og da det er første gang jeg har prøvet at lave en, kunne jeg godt tænke mig at høre om den er korrekt lavet.

Så hvis der er nogen der har forstand på det, vil i så ikke give jeres mening om den?

skriv her og jeg vil sende den via besked.... vil ikke lige smide den ud i det offentlige rum...

tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

marius' mor

send den bare til mig.. læser den gerne og giver min mening.. hvad studerer du? og hvor langt er du på udd?

Anmeld

22. november 2011

Hasselnødden

KittyGirl skriver:

Jeg sidder med min praktikopgave hvor jeg skal udarbejde en problemstilling, og da det er første gang jeg har prøvet at lave en, kunne jeg godt tænke mig at høre om den er korrekt lavet.

Så hvis der er nogen der har forstand på det, vil i så ikke give jeres mening om den?

skriv her og jeg vil sende den via besked.... vil ikke lige smide den ud i det offentlige rum...

tak!

Send den også gerne herhen... er pæd. stud og igang med bachelor. Laver masser af problemformuleringer/stillinger pt.

Anmeld

22. november 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
KittyGirl skriver:

tak!

Er det en problemformulering, du mener?

Anmeld

22. november 2011

Ryberg

Mor og meget mere skriver:

Er det en problemformulering, du mener?

nej, det er nemlig "nemt" nok at lave en problemformulering, en problemstilling er noget HELT andet

Anmeld

22. november 2011

Ryberg

marius' mor skriver:

send den bare til mig.. læser den gerne og giver min mening.. hvad studerer du? og hvor langt er du på udd?

Sendt - og mange tak skal du have!

jeg læser til socialrådgiver og er halvvejs

Anmeld

22. november 2011

Ryberg

Hasselnødden skriver:

Send den også gerne herhen... er pæd. stud og igang med bachelor. Laver masser af problemformuleringer/stillinger pt.

Er smidt afsted - og mange tak

Anmeld

22. november 2011

henh01

jeg vil gerne kigge på den

Anmeld

22. november 2011

Ryberg

henh01 skriver:

jeg vil gerne kigge på den

mange tak skal du have

Anmeld

22. november 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
KittyGirl skriver:

nej, det er nemlig "nemt" nok at lave en problemformulering, en problemstilling er noget HELT andet

En problemstilling er jo sædvanligvis blot en problematisk situation, derfor min undren - vi ved vel alle noget om problemstillinger

- men er det en tænkt eller oplevet situation med indbygget problematik, du skal opridse? En case?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.