Okay så jeg ved at det her nok mest er sådan en side for kvinder da det har noget at gøre med graviditet osv. men her er jeg så
Jeg er så heldig at jeg har den mest perfekte og dejligt kvinde som jeg har været sammen med siden 6 klasse i folkeskolen 
det er faktisk hendes ide at jeg skulle prøve på at skrive her ind da hun selv har gjort det, og at der er flere kvinder her inde som vil kunne besvare mine spørgsmål.
hun var selv på tidligere men har veer nu og snakker i telefon med sin far lige nu, så jeg har lige tid til at skrive her ind.
Gennem hele graviditeten, har jeg passet meget på hende, rigtig meget her til sidst da jeg har været meget bange for om der skulle ske noget med barnet eller med hende, og jeg er en del beskyttende i forvejen hvad angår sådan nogle ting.
Lige nu er jeg nervøs fordi jeg ikke ved hvordan jeg skal støtte hende 100% op under fødelsen.
Vil ikke gøre hende sur, eller virke provokerende 
Hvordan kan jeg støtte hende godt op?
skal jeg bare fortæle hende at jeg elsker hende, og at det nok skal gå? hjælpe hende med vejrtrækningen? holde hende i hånden? putte hende så godt som jeg nu kan? jeg har aldrig kunne klare at se hende ked af det eller hvis hun har ondt, da jeg elsker hende for meget 
i starten da hun var gravid havde jeg det virkelig ikke godt med at have sex med hende da jeg var urolig for at skade den lille, og jeg meget gerne ville have den lille. Så efter hun har født vil hun jo ikke have sex pga. af smerte, men hvad kan jeg gøre at støtte op omkring smerten bagefter hun har født?
en varmpude? putte hende? tag den lille hvis den vågner om natten? kysse og kramme hende? lave mad og sådan nogen ting? så hun kan slappe lidt af. jeg vil gerne have det bedste for hende
så det ville være dejligt hvis i kvinder kunne rågive mig lidt.
tak på forhånd.