Jamen hej :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Annette1985

Hej alle sammen

Jeg har lige testet positiv d. 13/11 og vi fortalte vores forældre det i denne weekend.

Jeg skal til lægen om en 3 uger og så skal jeg til min første scanning for at finde ud af præcist hvor langt henne jeg er..

Ved I hvor lang tid der går- altså ventetiden imellem læge besøget og så til selve scanninen???

Vi glæder os bare så meget til at finde ud af det ! Scanningen kan slet ikke komme hurtigt nok.

Og så kan jeg ikke finde ud af at skrive mig ind på jere fine termin liste

Kærlig hilsen Annette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Blirnokaldrigfru

Tillykke med det

det er forskelligt hvor længe der går - jeg selv skulle vente 14 dage..

held og lykke med det

Anmeld

22. november 2011

Annette1985

Tak!! <3

14 dage!!! Arr!  Kan man mon bede lægen om at bestille en tid allerede nu sådan så man evt. kan komme til hurtigere?? 

Anmeld

24. november 2011

MissBee

Annette1985 skriver:

Hej alle sammen

Jeg har lige testet positiv d. 13/11 og vi fortalte vores forældre det i denne weekend.

Jeg skal til lægen om en 3 uger og så skal jeg til min første scanning for at finde ud af præcist hvor langt henne jeg er..

Ved I hvor lang tid der går- altså ventetiden imellem læge besøget og så til selve scanninen???

Vi glæder os bare så meget til at finde ud af det ! Scanningen kan slet ikke komme hurtigt nok.

Og så kan jeg ikke finde ud af at skrive mig ind på jere fine termin liste

Kærlig hilsen Annette

Tillykke med det

Jeg var til scanning først og når en enkelt mere inden jeg skal til første lægebesøg.

Samme grund som dig skulle jeg lige tjekkes...  Jeg fik en henvisning og skulle selv ringe til dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.