Søges: bogen "spis maven flad" af Charlotte Hartvig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
834 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. november 2011

K&S

Nogle der har en liggende, de gerne vil sælge billigt?

Eller måske vil dele opskriften på "spis maven flad bollerne" - jeg ved ikke helt præcis, hvad opskriften hedder, jeg fik den bare anbefalet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Lone Jakobsen

K&S skriver:

Nogle der har en liggende, de gerne vil sælge billigt?

Eller måske vil dele opskriften på "spis maven flad bollerne" - jeg ved ikke helt præcis, hvad opskriften hedder, jeg fik den bare anbefalet

hej hej

jeg sidder med efterfølgeren: hold maven flad, som jeg har lånt på biblioteket. den eneste opskrift på boller er nogle musli boller, men ved ikke om det ku være den?

Anmeld

24. november 2011

K&S

hej hej

jeg sidder med efterfølgeren: hold maven flad, som jeg har lånt på biblioteket. den eneste opskrift på boller er nogle musli boller, men ved ikke om det ku være den?

Tusind tak for svaret!

Jeg kan ikke være sikker - det var min læge, der anbefalede en bolleopskrift fra bogen.

Det skulle være nogle boller, man spiser til aftensmad istedet for ris, pasta & kartofler

Anmeld

24. november 2011

Lone Jakobsen

K&S skriver:

Tusind tak for svaret!

Jeg kan ikke være sikker - det var min læge, der anbefalede en bolleopskrift fra bogen.

Det skulle være nogle boller, man spiser til aftensmad istedet for ris, pasta & kartofler

så tror jeg ikke det er den. denne her var brugt som morgenmad eller som mellemmåltid.

Anmeld

29. november 2011

K&S

Lone Jakobsen skriver:

så tror jeg ikke det er den. denne her var brugt som morgenmad eller som mellemmåltid.

Men tusind tak fordi du kiggede

Anmeld

30. november 2011

Lone Jakobsen

K&S skriver:

Men tusind tak fordi du kiggede

det var sørme så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.