Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miia90 skriver: Jeg finder nogen og laver en tråd Så må i på navnejagt
Jeg finder nogen og laver en tråd
Så må i på navnejagt
Jubiiii Det glæder jeg mig tilJa vi har to vi snakker omMen den endelige beslutning er ikke truffet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Tusinde tak søødeHun er bare så dejlig
Tusinde tak søødeHun er bare så dejlig
Det bliver endnu bedre når hun kommer ud til Jer...
Kruse90 skriver: HVORddedeldejligSom lovet kommer der lige billeder af vores lille PIGE Har lavet en tråd inde i mødreguppen maj 2012, så det her er lige en opdate med billeder.Er hun ikke skønKram Carina og lillepigen
HVORddedeldejligSom lovet kommer der lige billeder af vores lille PIGE Har lavet en tråd inde i mødreguppen maj 2012, så det her er lige en opdate med billeder.Er hun ikke skønKram Carina og lillepigen
Mira0911 skriver: Det bliver endnu bedre når hun kommer ud til Jer...
Ja det er jeg slet ikke i tvivl om
Maja84 skriver: PRøver lige igen, min telefon driller. Hvor Er det skønt, stort tillykke med lillepigen, er selv sat til 1 maj og venter også en lille pige.Kram
PRøver lige igen, min telefon driller. Hvor Er det skønt, stort tillykke med lillepigen, er selv sat til 1 maj og venter også en lille pige.Kram
Tusinde takDet lyder da også bare vildt dejligt.Er du også inde i mødregruppen Maj 2012???
Kruse90 skriver: UTRURegelmæssigheTRU Tusinde takDet lyder da også bare vildt dejligt.Er du også inde i mødregruppen Maj 2012???
UTRURegelmæssigheTRU
stort tillykke med lille pigen.
Gud hvor fantastisk smukke Stort tillykke med at I venter en dejlig lille pige
Er helt vild med billeder hvor hun har tommeltotten i/ved munden - kaldte straks på Ronnie, der få sek. efter stod og sagde nåååårh hehe... Helt specielt
Trolde_mor skriver: Gud hvor fantastisk smukke Stort tillykke med at I venter en dejlig lille pige Er helt vild med billeder hvor hun har tommeltotten i/ved munden - kaldte straks på Ronnie, der få sek. efter stod og sagde nåååårh hehe... Helt specielt
Tusinde tak smukkeJa det er jeg også helt vildt med.Nuurh hehe. Jan er også helt forelsket
Hvordan har i det?Kæmpe Kram Carina og lillepigen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128