Hvor tidligt kan man teste positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.985 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Anonym trådstarter

Ja altså hvis man føler at man er gravid, men ikke er nået til testdag endnu, hvor tidligt før testdagen kan man så forvente at kunne levere en positiv test?

Ved begge mine to andre graviditeter har jeg kunnet levere MEGET MEGET positive tests allerede på testdagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

22. november 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Ja altså hvis man føler at man er gravid, men ikke er nået til testdag endnu, hvor tidligt før testdagen kan man så forvente at kunne levere en positiv test?

Ved begge mine to andre graviditeter har jeg kunnet levere MEGET MEGET positive tests allerede på testdagen.

Det er svært at svare på! Det er jo meget individuelt. Men hvis du har testet klart tydeligt på testdagen, kan det jo sagtens være, at du kan teste positiv et par dage før. Men igen - det er svært at sige.

Ved min egen graviditet var den kun svag positiv dagen efter testdag - så jeg ville nok ikke kunne teste positiv inden testdag

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Det er svært at svare på! Det er jo meget individuelt. Men hvis du har testet klart tydeligt på testdagen, kan det jo sagtens være, at du kan teste positiv et par dage før. Men igen - det er svært at sige.

Ved min egen graviditet var den kun svag positiv dagen efter testdag - så jeg ville nok ikke kunne teste positiv inden testdag

Oki...men vi snakker kun få dage før under alle omstændigheder eller?

Anmeld

22. november 2011

Molly8

Anonym skriver:

Jeg testede svagt positivt på 6. dagen efter insemination og fik det bekræftet senere på testdagen - Så spring da bare ud i det

Anmeld

22. november 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Oki...men vi snakker kun få dage før under alle omstændigheder eller?

Det er der nok ingen der kan svare dig på Men eftersom at HcG fordobles ca hver anden dag, så går det hurtigt fra negativ til positiv.

Anmeld

22. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Du kan ikke sammenligne graviditeter, selvom du har testet fint positiv på testdagen i dine tidligere graviditeter, er det slet ikke sikkert, at du vil kunne det ved efterfølgende graviditeter, der er mange forhold, der gør sig gældende, alt fra undfangelsestidspunktet til udviklingshastigheden af embryoet til den hormonelle udskillelseshastighed i kroppen.

Pøj-pøj.

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Molly8 skriver:

Jeg testede svagt positivt på 6. dagen efter insemination og fik det bekræftet senere på testdagen - Så spring da bare ud i det

Det er kun 5 dage siden jeg havde ægløsning, så det er nok lidt tideligt endnu for at kunne få en positiv test så vidt jeg kan læse  Men tror at jeg vil prøve om nogle dage.

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du kan ikke sammenligne graviditeter, selvom du har testet fint positiv på testdagen i dine tidligere graviditeter, er det slet ikke sikkert, at du vil kunne det ved efterfølgende graviditeter, der er mange forhold, der gør sig gældende, alt fra undfangelsestidspunktet til udviklingshastigheden af embryoet til den hormonelle udskillelseshastighed i kroppen.

Pøj-pøj.

Næh, det kan du selvfølgelig have ret i  

Anmeld

25. november 2011

Molly8

Anonym skriver:

Det er kun 5 dage siden jeg havde ægløsning, så det er nok lidt tideligt endnu for at kunne få en positiv test så vidt jeg kan læse  Men tror at jeg vil prøve om nogle dage.

Tja, så vidt jeg husker, skulle jeg tage noget for at få ægløsning 2 døgn før insemination, hvilket vil betyde, at jeg testede svagt positivt 8 døgn efter..

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.