Støn!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november 2011

ekebiv

Jeg er 8+5 i min 3. graviditet og jeg er træt træt og træt. Derudover har jeg også vundet ømme babser og kvalme på alle tider af døgnet (måtte for eksembel gå ud og knække mig midt under aftensmaden idag og jeg har, pga en gastric bypass, ikke været i stand til at kaste op siden 2008!!)

I de to andre graviditeter har jeg INTET mærket overhovedet og selv om jeg godt ved at der ikke er to graviditeter der er ens syns jeg det er mærkeligt.

Så jeg vil bare lige høre om der er andre der har oplevet det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

-Sigrid-

ekebiv skriver:

Jeg er 8+5 i min 3. graviditet og jeg er træt træt og træt. Derudover har jeg også vundet ømme babser og kvalme på alle tider af døgnet (måtte for eksembel gå ud og knække mig midt under aftensmaden idag og jeg har, pga en gastric bypass, ikke været i stand til at kaste op siden 2008!!)

I de to andre graviditeter har jeg INTET mærket overhovedet og selv om jeg godt ved at der ikke er to graviditeter der er ens syns jeg det er mærkeligt.

Så jeg vil bare lige høre om der er andre der har oplevet det???

Min mor havde det omvendt; kvalme med mig, ikke ved min lillebror 

Anmeld

22. november 2011

merle2010

jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, for jeg har haft vildt kvalme under min 1 graviditet, og har også kvalme nu under min 2 graviditet jeg er selv TRÆT, kan gå i seng kl 8 om aftenen, og skal have en lur om dagen

jeg føler mig sløj og sygelig hele tiden, det er ikke til at holde ud

håber det snart bliver bedre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.