Hvor mange gange testede du NEGATIV?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Anonym trådstarter

før du testede positiv. Altså testede negativ

og hvor du var gravid alligevel...?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har taget 2 negative test men skal jo også først have menses omkring 2.dec. SÅ jeg ved godt jeg har testet for tidligt. Men ville lige høre jer ad.

Anmeld

22. november 2011

Frøken J.

Ja, 10 dage for tidligt er aaaaaaaaalt for tidligt, så de negative teste skal du nu ikke tænke for meget på. De kan sagtens være positive! Jeg testede negativ dagen før testdag, og fik først den positive en 3 dage efter min testdag. Og ja, resultatet sover på sofaen lige nu

Anmeld

22. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

før du testede positiv. Altså testede negativ

og hvor du var gravid alligevel...?!

LOOOL

Et sandt hav.
Til sidst holdt jeg helt op med at købe den slags prøver.
Lægen kunne altid se det på min livmoder og måle det på en blodprøve længe før det kunne måles på en urintest.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Ja, 10 dage for tidligt er aaaaaaaaalt for tidligt, så de negative teste skal du nu ikke tænke for meget på. De kan sagtens være positive! Jeg testede negativ dagen før testdag, og fik først den positive en 3 dage efter min testdag. Og ja, resultatet sover på sofaen lige nu

Selvom at tests er NEG. kan jeg så godt have graviditets symp? Sys bare jeg har rumlen i maven, murren i lænden, stikken og prikken i lysken, maven...og brysterne... og lidt kvalme af og til. Måske det bare er ønsketænkning...?

Anmeld

22. november 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Selvom at tests er NEG. kan jeg så godt have graviditets symp? Sys bare jeg har rumlen i maven, murren i lænden, stikken og prikken i lysken, maven...og brysterne... og lidt kvalme af og til. Måske det bare er ønsketænkning...?

Joh, det kan du nok godt. Jeg synes godt nok det er lidt tidligt ift. du først har testdag om 10 dage, for spørgsmålet er om ægget overhovedet har sat sig fast endnu. Men nogen får meget tidlig symptomer, og du kan jo have haft en tidligere ægløsning end forventet, så det kan da ske

Anmeld

22. november 2011

FrkAnnette

Ingen. Men den første jeg tog, var meget svag positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.