Hvornår kunne man ane maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2011

fru G

Jeg er kun 4+4 nu men tænker på hvornår I har måttet at gå i andet tøj der skjuler maven, hvis den altså er vokset sig inden de 12 uger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

-Sigrid-

fru G skriver:

Jeg er kun 4+4 nu men tænker på hvornår I har måttet at gå i andet tøj der skjuler maven, hvis den altså er vokset sig inden de 12 uger??

Når det er nummer 1 så tror jeg nemt du kan gå til uge 12 - jeg kunne selv gå dobbelt så langt, og så var den der bare en morgen 

Anmeld

22. november 2011

pemiro

fru G skriver:

Jeg er i 11. Uge nu, snart 12. Og jeg har ikke kunne skjule det i 14 dages tid nu. Har også måtte købe et par ventebukser, for at jeg har "alm" bukser og ikke kun leggins jeg kan være i
Det er lidt træks hehe...
Har også taget omkring 7cm på rundt om maven :/ og jeg er også førstegangs gravid.. Tror det er meget individuelt.

Anmeld

22. november 2011

MorDk

Da jeg var 8 uger henne kunne ses...

Anmeld

22. november 2011

morethanperfect

fru G skriver:

Man kunne ane min i uge 10 , men først se jeg var gravid i uge 14

Anmeld

22. november 2011

Clisolka

fru G skriver:

Jeg var i uge 9, da jeg måtte hoppe i ventebukser (førstegangsgravid). Da jeg var i uge 11 kunne jeg ikke skjule det mere 

Anmeld

22. november 2011

MissBee

Jeg kan se min meget om aftenen og føler også alle bukserder ikke er leggins er ubehagelige.. Men der er ingen andre der har opdaget noget.. Dog føler jeg et er ret svært at trække maven ind som jeg ellers plejer

Anmeld

22. november 2011

EKBJ

Jeg er gravid i 17. uge og kan kun gå i jogging bukser s: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.