Så er det i morgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Mange tak  

Og det aner jeg virkelig ikke.. Men det er dælme en lang vej

Ja, jeg tænkte da også at det ville være noget tættere på din bopæl - i det mindste Kolding eller sådan noget... Men det kan da godt være at det skal være på Universitetssygehuset.

Men så vil jeg da lige advare dig om at være der i god tid, da det kan være rigtig svært at finde parkering - vi har oplevet at skulle køre rundt efter en plads i en halv time... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

LouiseRH

rikkeregnbue skriver:

Taaak  Men... Det er altså MIN prinsesse

også min :i

Anmeld

22. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Ja, jeg tænkte da også at det ville være noget tættere på din bopæl - i det mindste Kolding eller sådan noget... Men det kan da godt være at det skal være på Universitetssygehuset.

Men så vil jeg da lige advare dig om at være der i god tid, da det kan være rigtig svært at finde parkering - vi har oplevet at skulle køre rundt efter en plads i en halv time... 

Årh gisp!!!  Skal være der 12:05 og min mormor og morfar kommer og henter mig klokken 9 og så kører vi derover, håber det er ok tid

Anmeld

22. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

bulderfiz skriver:

også min :i

Okay, du må godt låne hende lidt!  Men så vil jeg bestemt også låne din lidt!

Anmeld

22. november 2011

LouiseRH

Det er en deal! De skal jo være venner

Anmeld

22. november 2011

Emmamusen2010

De har fået lavet parkeringshus så det er blevet nemt at få parkeringsplads nu, er der en gang om ugen og får altid en plads Jeg har jordemoder på ouh fordi jeg vejer lidt til den gode side og hende jeg har er uddannet som diætist også, det kan være det er derfor

Anmeld

22. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Emmamusen2010 skriver:

De har fået lavet parkeringshus så det er blevet nemt at få parkeringsplads nu, er der en gang om ugen og får altid en plads Jeg har jordemoder på ouh fordi jeg vejer lidt til den gode side og hende jeg har er uddannet som diætist også, det kan være det er derfor

Okay, godt at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.