Moderkagen ud mod maveskindet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

LilleMie

CKH skriver:

Iih hvor er det bare dejligt os høre altså Kan du også se på mavsen at den bevæger sig?

Ja det kan jeg, faktisk når jeg kigger ned lige nu, kan jeg se maven bevæge sig lige lidt over min navle 

Men jeg kan huske, jeg også lige efter MD tænkte, at jeg nok ikke ville mærke så meget pga. min moderkages placering. Men jeg tog heldigvis fejl 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Muffinmus

de to første gange lå den samme sted ud til maven, men mærkede dog iv ret tidligt, omkring uge 15-16 med dem, bare mest i den ene side.Manden kunne mærke liv uden på fra uge 20 begge gange.

DEn her gang ligger den bagtil og mærkede liv ret tidligt og har mærket en hel del liv de sidste uger hver dag mange gange ....og en gang uden på.

Anmeld

22. november 2011

SLC

Hey - jeg har også moderkagen ud mod maveskindet, har mærktet de berømte bobler fra uge 15 ca, scanningsdamen kunne ikke forstå jeg ikke havde mærket mere end jeg har da jeg har en ekstrem lille vild aktiv bebs i maven  . . men til sidst så hun at moderkagen lå udaf og sagde der ville gå en smule tid endnu, var afsted i torsdags, men mærkede spark her sidste nat  . .regner selv med at der vil gå noget tid før jeg virklig kan mærke bebs hele tiden, men skønt med spark !! er 19+6 idag og er 1gangs  . .

Anmeld

6. december 2011

dola

CKH skriver:

Har jo været til en fantastisk MD scanning i dag, og der fandt vi blandt andet ud af at min moderkage ligger ud mod maveskindet. Det kan jo betyde at der går længere tid inden man rigtig mærker til den lille. Er der nogen af jer der har prøvet at moderkagen lå udad? Og hvis ja, hvornår mærkede i så rigtigt den lille, og hvornår mærkede jeres kære mænder den?

He he 22+1

Tja fik den selv mærket uden at være i tvivl i lørdags(3 dec.), søndag aften så kæresten og jeg fjernsyn sammen, jeg kunne mærke liv igen, og luskede forsigtigt min kærestes hånd op på maven og holdt så øje med ham.

Den lille gav et ordentligt spjæt fra sig og min kæreste kiggede meget spørgende og underlig på mig, hvortil jeg kunne fortælle ham at det var hans lille vildbasse han kunne mærke! En aften vi ikke lige glemmer foreløbig..

Anmeld

6. december 2011

dola

dola skriver:

He he 22+1

Tja fik den selv mærket uden at være i tvivl i lørdags(3 dec.), søndag aften så kæresten og jeg fjernsyn sammen, jeg kunne mærke liv igen, og luskede forsigtigt min kærestes hånd op på maven og holdt så øje med ham.

Den lille gav et ordentligt spjæt fra sig og min kæreste kiggede meget spørgende og underlig på mig, hvortil jeg kunne fortælle ham at det var hans lille vildbasse han kunne mærke! En aften vi ikke lige glemmer foreløbig..

Ps har også moderkagen ud mod maven!!

Anmeld

6. december 2011

Zeus

Jeg var 16+0 da jeg mærkede liv første gang (med Cajsa altså, der lå moderkagen foran), men så mærkede jeg ikke rigtig mere til hende før i uge 18+? hvor farmand også mærkede hende.. Så blev der igen stille, og endelig til MD fandt vi ud af, at det var fordi moderkagen lå hvor den gjorde Med Isabella mærkede jeg hende helt klart og tydeligt fra jeg var 15+?, og der gik ikke længe før jeg kunne mærke det udenpå, så kunne ikke lige forstå, hvor bevægelserne blev af med Cajsa

Anmeld

6. december 2011

SSL

CKH skriver:

Har jo været til en fantastisk MD scanning i dag, og der fandt vi blandt andet ud af at min moderkage ligger ud mod maveskindet. Det kan jo betyde at der går længere tid inden man rigtig mærker til den lille. Er der nogen af jer der har prøvet at moderkagen lå udad? Og hvis ja, hvornår mærkede i så rigtigt den lille, og hvornår mærkede jeres kære mænder den?

Jeg vil bare sige, DEJLIGT at læse søde Silotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.