Hvor meget tog du på i alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Tinehh

Heej ..

Jeg var så heldig at jeg tog 25kg. på under hele graviditeten.. 

Født uge 39+4.. 

og ca. en måned efter fødslen vejede jeg det samme som inden jeg blev gravid.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

banditten2011

Ditte_Marie skriver:

Det var heller ikke meget - ih, jeg bliver jo bare mere og mere flov over min vægt  heh.

Åh - tillykke med den lille mand

jeg vejede os for meget i forvejen så der har været en masse han kunne tage af  havde bestemt os forventet at tage mere på men heldigvis ikk da

Og tusind taak

Anmeld

22. november 2011

lilledittemor

Wampires skriver:

XD det var ikke altid lige nemt at være ham for han ville supergerne gøre mig glad og forkæle mig... men vi vidste jo godt begge hvad det rigtige var at gøre...

jeg lavede selv salaten osv men han sørgede for at jeg hele tiden havde noget at variere med til det så den ene gang var der rød peberfrugt og så næste gang radiser f.eks...

og min lillemand vejede 3070g ved fødslen

Jeg sagde også til min kæreste inden jeg blev gravid - at når jeg blev det, så var der INGEN slik i huset og han skulle hjælpe mig. Men vi har begge rygrad som en regnorm (åbentbart) så det er langt fra blevet overholdt

Anmeld

22. november 2011

lilledittemor

Den lykkelige skriver:

Jeg tog 22 kg på.. Fødte 39+4.. Hun var/er min første..
14 dage efter fødslen havde jeg tabt 8 kg.. de resterende sidder her stadig selv her 9 måneder efter..

Det var da alligevel meget du tabte

Åh - må nok indrømme at det er lidt min frygt at man ikke kan smide dem igen. Har du gjort noget for det?

Anmeld

22. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Ditte_Marie skriver:

Jeg sagde også til min kæreste inden jeg blev gravid - at når jeg blev det, så var der INGEN slik i huset og han skulle hjælpe mig. Men vi har begge rygrad som en regnorm (åbentbart) så det er langt fra blevet overholdt

surt show...

men som sagt her var det også pga der var risiko for diabetes hvis jeg ikke holdt vægten nede... så det var ikke "bare" at jeg ikke ønskede at blive alt for stor...

og vi fik også slik osv.. men de dage hvor vi spiste slik spiste vi så mindre i de måltider vi spiste...

så man ligesom byttede ud i tingene.. fik vi f.eks. popcorn om aftenen til en film jamen så var der lidt mindre til morgenmaden næste morgen så var det f.eks. kun 1 bolle hver fremfor 1½ hver til morgenmaden...

Anmeld

22. november 2011

ano14316

Jeg vejede 93 kg inden jeg blev gravid,
Jeg vejede lige over 100 kg lige inden jeg fødte og nu 6 uger senere vejer jeg 86

Anmeld

22. november 2011

lilledittemor

BigBabyWish skriver:

Det hele er røget igen, jeg var på min normalvægt 4 dage efter fødslen.

Snyd...

Anmeld

22. november 2011

heaven

jeg tog 6 kg på

fødte 40+3

efter 2 uger havde jeg tabt 12 kg i alt, så 6 kg under "før graviditet"-vægt - amningen gjorde SÅ meget.

Jannie

Anmeld

22. november 2011

HeidiØ

Ditte_Marie skriver:

Ja - som overskriften siger...

• Hvor meget tog du på under hele din graviditet?
  • Hvilken uge fødte du i?
  • Hvor meget havde du tabt dig få dage efter fødslen?

Jeg ved godt at der har været mange emner omkring vægt - men har ikke kunne finde nogen som omhandlede hele graviditeten.

• Jeg tog 19 kilo på!
  • Jeg fødte 40+3!
  • Jeg tabte 13 kilo på meget få dage! Idag mangler jeg 3 kilo - iiih!

Anmeld

22. november 2011

lilledittemor

Tinehh skriver:

Heej ..

Jeg var så heldig at jeg tog 25kg. på under hele graviditeten.. 

Født uge 39+4.. 

og ca. en måned efter fødslen vejede jeg det samme som inden jeg blev gravid.. 

ihh - gjorde du noget for det? Du må lige lære mig tricket!

Jeg har snart nået de + 20kg og er så bange for at de ikke forsvinder igen. Også fordi man jo ikke ved hvor meget der er baby og hvor meget der er mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.