Jeg bløder og bløder og bløder som en gal. 
synes faktisk kun det bliver værre og værre? 
Efter fødslen blødte jeg i ca. 2 uger og derefter havde jeg kun lidt udflåd.
Nu bløder jeg så igen og har gjort det i 6 dage nu.
Troede egentlig først at det bare var min mens som var kommet igen da jeg også har enormt mange smerter som føles nøjagtig som mens smerter.
men jeg synes min blødning bliver kraftigere og kraftigere? 
og der er også begyndt at komme små blodklumper ud. (undskyld beskrivelsen) 
Var til lægen igår og hun lod ikke til at undre sig?
Er det bare helt normalt og skal jeg være rolig?
Er træt af at skulle skifte bind hver time. 

Den første mens efter en fødsel kan være meget voldsom. Jeg husker endnu at da jeg fik første mens efter jeg havde født Amanda var det så vildt at jeg blødte igennem natbind og igennem tøjet så jeg måtte skifte tøj flere gange dagligt i de første par dage. (Det var heldigvis ikke så slemt de gange der kom efter).
Men når det er sagt, så syntes jeg at du skal kontakte lægen hvis:
-det bliver ved ud over 8 dage (for så er det nok næppe mens
-du får kraftigere smerter
-du får feber
Lad dig ikke feje af af lægen hvis du får brug for ham/hende igen. Du skal slå i bordet og kræve hjælp hvis det er. Der findes nogle få kvinder som ikke selv stopper med at bløde efter fødslen og som skal have hjælp til det (ikke noget slemt bare noget med at spise nogle piller eller sådan noget tror jeg nok) men der findes desværre også nogle læger som ikke fatter dette og ikke hjælper de kvinder og så kan det være på sin plads at skabe sig åndssvag/skifte læge.
MEN vent og se om det ikke bare er en voldssom mens. Det er der størst chancer for. Og blodklumperne du beskriver kan sagtens bare være koaguleret blod som ses når man bløder meget kraftigt 
EDIT: Nu ser jeg så lige at du faktisk er holdt helt med at bløde og derefter er begyndt at bløde igen. Så er det faktisk meget lidt sandsynligt at det skulle være fordi du bløder efter fødslen igen og ikke kan holde op selv. Så er det nok bare mens