Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fines mor skriver:Jeg må indrømme han var smidt på porten hvis han var min kæreste!! Jeg kan godt forstå hun ikke ville tale med ham bagefter.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana/Claus skriver:hmm øv øv
Diana/Claus skriver:Han svaret sandt at han gerne ville være sammen med en.
Zafir skriver:Ja mega... Hvordan går det med ad-ad og slimprop og det???...
KarinaIda skriver:Fy for pokker da..... Håber ikek min kæreste havde svaret ja på det spørgsmål!!!! Den jeg ikek kunne klare var han sagde hans kæreste ikek blev en go mor, og han ikke ville ha børn med hende... Selvom han lige havde siddet og sagt at måske om nogle år skulle de ha børn... Den sårede nærmest mig, selom det ikke var min kæreste der sagde det!!
Diana/Claus skriver:Ja der fik jeg os ondt i maven ved det spørgsmål og forstår ikke at han fik sandt i at han elsket hende men stadig ville være hende utro forstå jeg ikke man kan elske en person så.
Tina2 skriver:Ja, jeg forstår sgu godt kæresten.... Må virkelig være en der hjemmefra har tænkt at det ER slut med kæresten, hun ryger ud, og så kan han ligeså godt gøre hende til grin OG vinde en masse penge inden!!!!!!Synes sgu han var et svin!
KarinaIda skriver:Nej det forstår jeg da så sandelig heller ikke...... Og så var det lige han var mere voksen end hende mente han.. HA.. Der må han da vidst tro om igen!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128