Er jeg mon gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Ifølge terminsberegneren er jeg 5+3 hvis jeg er gravid. Har ikke testet endnu da jeg er bange for at blive skuffet. Det er anden gang jeg er gravid, hvis jeg nu også er det. Har nogle at de tegn på at man er gravid, mine bryster er blevet lidt større, har sådan en træls smerte nederst i maven, den brune steg som man har på maven, er blevet meget tydligere, og synes faktisk også at min mave føles anderledes. Da det er lang tid siden at jeg var gravis første gang, så kan jeg slet ikke huske hvordan det føles.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej.

Ifølge terminsberegneren er jeg 5+3 hvis jeg er gravid. Har ikke testet endnu da jeg er bange for at blive skuffet. Det er anden gang jeg er gravid, hvis jeg nu også er det. Har nogle at de tegn på at man er gravid, mine bryster er blevet lidt større, har sådan en træls smerte nederst i maven, den brune steg som man har på maven, er blevet meget tydligere, og synes faktisk også at min mave føles anderledes. Da det er lang tid siden at jeg var gravis første gang, så kan jeg slet ikke huske hvordan det føles.

Det lyder da som nogle graviditetssymptomer. Men tag en test Håber på den er der for jer

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Tak for svar. Tror jeg vil teste imorgen.

Anmeld

23. november 2011

SaraB

Anonym skriver:

Hej.

Tak for svar. Tror jeg vil teste imorgen.

Var den positiv???

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Nej det var den ikke. Men min krop siger noget helt andet. Så det er meget underligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.