Nogle der har Labrador/Samojede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.780 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Chevro

Er der nogle herinde fra der har købt en blanding af Labrador/samojede, fra Ørsted som ca. blev 1 år i August?

- Eller nogle der har en hund af blandingen andre steder fra? Vi har to i familien, og de er bare vidt forskellige - så er lidt nysg. hvordan de er udseendes mæssigt og temprament

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

BabyMus

Chevro skriver:

Er der nogle herinde fra der har købt en blanding af Labrador/samojede, fra Ørsted som ca. blev 1 år i August?

- Eller nogle der har en hund af blandingen andre steder fra? Vi har to i familien, og de er bare vidt forskellige - så er lidt nysg. hvordan de er udseendes mæssigt og temprament

Nej desværre. Men de lyder godt nok søde, en blanding af de to racer. (:

Hvordan ser de ud? Farve? Er pelsen kort eller lang? Er der evt. et billede? Undskyld man er så ivrig, men synes bare det lyder som en vildt cute blanding. (:

Anmeld

22. november 2011

Hvem?

Chevro skriver:

Vi har, eller dvs. hun en blanding mellem Samojede, Labrador og Schæfer - VERDENS DEJLIGSTE HUND

Anmeld

22. november 2011

Chevro

BabyMus skriver:

Nej desværre. Men de lyder godt nok søde, en blanding af de to racer. (:

Hvordan ser de ud? Farve? Er pelsen kort eller lang? Er der evt. et billede? Undskyld man er så ivrig, men synes bare det lyder som en vildt cute blanding. (:

Hende jeg har, har jeg meget dejlig og blød pels - men kræver ikke mere end en alm. labrador
- Her er lige et par billedr ..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2011

Hvem?

Ej, den gider ikke indsætte billedet

Anmeld

23. november 2011

BabyMus

Chevro skriver:

Hende jeg har, har jeg meget dejlig og blød pels - men kræver ikke mere end en alm. labrador
- Her er lige et par billedr ..

Nåååååh altså. Cutie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.