Nogen af jer der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. november 2011

lailamik

Ja nu er det såden at jeg undre mig lidt over en smerte jeg havde for ca. 2 uger siden. Spørger først nu, da jeg først nu har fået overskud til det 

Det hele startede med at jeg fik en SLEM stikkende smerte lige under mit højre ribben, det gjorde så ondt at jeg faktiskt græd Men græd også mest fordi jeg nu troede at tiden var kommet til at føde (var kun 20+5 og mistede William ved 19+4) jeg ringede så til vagtlægen og han bad mig om at komme ind, da denne smerte varede i 40min forsvandt og kom igen såden ca. 3-4 gange.  jeg blev tjekket fra hoved til røv, bogstavilgt talt! såå  til syghuset da der var delte meninger om hvad der var galt med mig, blev jeg indlagt. Nogen troede der var galdesten (det var der smerten var), andre måske veer og andre ...ja kan ikke huske det ..

Næste morgen blev jeg igen tjekket godt og grundigt, og resultatet var så at det "bare" var baby'en som presser mod min højre nyreleder so så gør at dette er utroligt smertefuldt. -så godt at det ikke var noget med baby'en så jeg blev udskrevet næste dag og alt har været ok siden da

Det jeg så undre mig over er at nyren sidder jo længere nede, og bagved, og hvorfor jeg så havde ondt lige under min ribben, lige hvor galden er? Hvordan det kan være at jeg slet overhovedt ikke har haft ondt siden? 

-er der måske nogen af jer kloge damer der kan give mig lidt svar, og måske også har prøvet at fået diagonseret dette ?? for det gjorde altså mega ondt, og har ikke lige lyst til den smerte igen..

Kram Laila (22+1) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

lailamik

slet ingen der har prøvet det?

Anmeld

22. november 2011

Witt

årh góðasta ! :O .. Fekk ordla ein klump í hálsin av at lesa hetta, hopi alt er í ordan nú .. Men annars so vildi eg bara senda tær og góðan betring . Veit onki um hatta :/ ..

Klemm <3 

Anmeld

22. november 2011

lailamik

Witt skriver:

årh góðasta ! :O .. Fekk ordla ein klump í hálsin av at lesa hetta, hopi alt er í ordan nú .. Men annars so vildi eg bara senda tær og góðan betring . Veit onki um hatta :/ ..

Klemm <3 

Aaaah klemm aftur fitta, og líkamata! Her er alt sum tað skal, men eri bara sindur confuse yvir pínuna og hopaði onkur hevur prøva tað

Anmeld

22. november 2011

Carslund

hej..

øv så træls med sådan en oplevelseNyrerne er de to rødbrune, bønneformede organer på tegningen.

Nyrene sidder ikke helt nede.. de sidder faktisk ret højt oppe. Det med at det gjorde ondt fortil, for de sidder jo bagtil, kan det være fordi det var nyrelederen (også afbilledet) der blev klemt op imod de forreste ribben. Bare en ide... Alt bliver jo flyttet rundt på inde i os under en graviditet.

Anmeld

22. november 2011

Witt

lailamik skriver:

Aaaah klemm aftur fitta, og líkamata! Her er alt sum tað skal, men eri bara sindur confuse yvir pínuna og hopaði onkur hevur prøva tað

Jaa tad forstandi eg væl ! .. Men dejligt at hoyra at alt er sum tad skal vera ..

Og forrestin, eg sleppi ikki heim til jóla. Læknanir vilja ikki lova mær at flúgva .. øvøvøv...

Anmeld

22. november 2011

lailamik

Carslund skriver:

hej..

øv så træls med sådan en oplevelseNyrerne er de to rødbrune, bønneformede organer på tegningen.

Nyrene sidder ikke helt nede.. de sidder faktisk ret højt oppe. Det med at det gjorde ondt fortil, for de sidder jo bagtil, kan det være fordi det var nyrelederen (også afbilledet) der blev klemt op imod de forreste ribben. Bare en ide... Alt bliver jo flyttet rundt på inde i os under en graviditet.

Ahhh 1000 tak for svar 

nu bliver jeg såden helt flov -for lægen sagde jo det jeg har fortalt..Gud hvor jeg føler mig dum nu at ikke ha tjekket biologien ordentligt 

Men 1000 tak for svar, så blev jeg det klogere i dag 

Anmeld

22. november 2011

lailamik

Witt skriver:

Jaa tad forstandi eg væl ! .. Men dejligt at hoyra at alt er sum tad skal vera ..

Og forrestin, eg sleppi ikki heim til jóla. Læknanir vilja ikki lova mær at flúgva .. øvøvøv...

jaaa ein lætti

Haaaae?? nooo sig tað er lygn!? jamen... galið tað er rotið, gleddi meg ordla..og nakað rotið hjá tær at ikki sleppa heim til familju :/

Anmeld

22. november 2011

Witt

jaaa ein lætti

Haaaae?? nooo sig tað er lygn!? jamen... galið tað er rotið, gleddi meg ordla..og nakað rotið hjá tær at ikki sleppa heim til familju :/

Skøønt ! .

Men nope, tad er so sant sum tad kann vera ! :/ .. Jaa, eri so kedd av at eg ikki kan koma heim, men so er.. Heldur at Diddan er okay, enn eg fari heim .. Sokkar bara tá ongin í fam hevur sæd meg uppávegin, eg fór jú til dk tá eg var í viku 9 .. So that sucks !

Og ja, eg gleddi meg eisini ordla nógv at síggja teg fitta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.