Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
de bøger jeg læser bliver der skrevet så fantastisk at allerede fra første møde med de forskellige personer så forstår du dem og føler for dem...
læser bl.a. Nicholas Evans bøger som er: The Loop, The Horsewhisperer, The Smokejumper... læser dem helst på engelsk da jeg har læst den danske oversættelse af hestehviskeren og hende der havde oversat den manglede ligesom noget indlevelse i det.. følte ikke det samme nærvær for personerne og stederne som da jeg bagefter læste den på originale på engelsk...
Har også læst Ken Follet: Operation Allike denne har jeg kun på dansk... men den er WOW.. puha får gåsehud flere steder og tuder gerne mindst et sted i bogen... Den omhandler anden verdenskrig hvor en gruppe kvinder er med til at lave sabotage på tyskernes anlæg...
og er så igang med serien earth's children... har for første gang læste første bog i serien og manner den er altså også bare super til at få en til at blive hevet med ind fra næsten første side... har selv bog nr. 3 i serien herhjemme og nu er jeg så igang med at prøve at komme igennem hele serien for ligesom at finde ud af hvad der er sket før den jeg har og hvad sker der senere... men den jeg har kan sagtens læses uden de andre bøger.. man kan sagtens følge personerne og handlingen uden at have læst de 2 forudgående bøger...
Anmeld