Åhr hvor jeg dog hader

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Stumpen

at blive færdig med en god bog -man får sådan et hel tomrum...

At starte på en ny bog er selvfølgelig dejligt, men det tager lige lidt tid inden personerne kryber ind under huden på en...

Eller er jeg sær??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

At starte på en ny bog er selvfølgelig dejligt, men det tager lige lidt tid inden personerne kryber ind under huden på en...

Eller er jeg sær??

Nope, du er ikke alene . Nogle gange kan jeg slå mig selv i hovedet for ikke at have læst en bog langsommere, når den er færdig, for jeg ville så gerne "nyde" den lidt længere

Anmeld

22. november 2011

jydeinden

Stumpen skriver:

Eller er jeg sær??

hehe nej du er hverken sær eller alene.. har haft det sådan to gange imens jeg læste serier sågar hehe

Anmeld

22. november 2011

Munder

Det er da ganske normalt 

Ofte når jeg har læst en rigtig god bog, hvor jeg har svært ved at skille mig af med karakterene, er den næste bog jeg tager ned fra bogreolen en gammel kending, så jeg ikke skal bruge kræfter på at lære nye karakterer at kende

Så jeg veksler tit mellem nye bøger og nogle jeg har læst mange gange før

Anmeld

22. november 2011

Stumpen

Munder skriver:

Det er da ganske normalt 

Ofte når jeg har læst en rigtig god bog, hvor jeg har svært ved at skille mig af med karakterene, er den næste bog jeg tager ned fra bogreolen en gammel kending, så jeg ikke skal bruge kræfter på at lære nye karakterer at kende

Så jeg veksler tit mellem nye bøger og nogle jeg har læst mange gange før

Jeg har det på nøjagtig samme måde Munner  Dog har keg så mange ikke læste på hylden, at de gemte har-læst må stå lidt endnu.. 

Anmeld

22. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

de bøger jeg læser bliver der skrevet så fantastisk at allerede fra første møde med de forskellige personer så forstår du dem og føler for dem...

læser bl.a. Nicholas Evans bøger som er: The Loop, The Horsewhisperer, The Smokejumper... læser dem helst på engelsk da jeg har læst den danske oversættelse af hestehviskeren og hende der havde oversat den manglede ligesom noget indlevelse i det.. følte ikke det samme nærvær for personerne og stederne som da jeg bagefter læste den på originale på engelsk...

Har også læst Ken Follet: Operation Allike denne har jeg kun på dansk... men den er WOW.. puha får gåsehud flere steder og tuder gerne mindst et sted i bogen... Den omhandler anden verdenskrig hvor en gruppe kvinder er med til at lave sabotage på tyskernes anlæg...

og er så igang med serien earth's children... har for første gang læste første bog i serien og manner den er altså også bare super til at få en til at blive hevet med ind fra næsten første side... har selv bog nr. 3 i serien herhjemme og nu er jeg så igang med at prøve at komme igennem hele serien for ligesom at finde ud af hvad der er sket før den jeg har og hvad sker der senere... men den jeg har kan sagtens læses uden de andre bøger.. man kan sagtens følge personerne og handlingen uden at have læst de 2 forudgående bøger...

Anmeld

22. november 2011

Happiness

Stumpen skriver:

Eller er jeg sær??

Du er bestemt ikke sær! Jeg kan blive helt trist

Men så er det godt at Liza Marklund har udgivet den nye i serien Den skal helt klart på ønskelisten til jul

Anmeld

22. november 2011

Munder

Stumpen skriver:

Jeg har det på nøjagtig samme måde Munner  Dog har keg så mange ikke læste på hylden, at de gemte har-læst må stå lidt endnu.. 

Det er jo et luksusproblem søde

Anmeld

22. november 2011

Stumpen

Munder skriver:

Det er jo et luksusproblem søde

Wauw har jeg et luksusproblem?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.