Så mærkede far lillepigen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Giraffen

Igår aftes da vi lå i sengen så blev hun super aktiv - som hun ofte er om aftenen

og så sagde jeg ingenting men tog ligesåstille Henriks hånd og førte ned på min mave - han lå og så tv så han tænkte ikke videre over det.

PLUDELIGT så sagde det bare bump inde i maven og han kiggede på mig - og han ku mærke det  Helt fantastisk følelse! han har været lidt øv over at han ikke kunne mærke det når jeg kunne, men igår var der ingen tvivl overhovedet

Sikke stærkt hun bliver så hurtigt - iiih smelter helt ved tanken

Dejlig dag til jer skønne damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Bullerfnis

Det er så dejligt når farmand kan mærke med! Her kunne far mærke spark i lørdags. Ih hvor blev jeg glad, det er skønt at kunne dele den oplevelse, så bliver det bare mere virkeligt ik?

Anmeld

23. november 2011

Giraffen

Bullerfnis skriver:

Det er så dejligt når farmand kan mærke med! Her kunne far mærke spark i lørdags. Ih hvor blev jeg glad, det er skønt at kunne dele den oplevelse, så bliver det bare mere virkeligt ik?

jo det gør det nemlig lige præcis synes det er så dejligt at kunne dele det, så det var helt fantastisk når han kunne mærke hvad jeg kunne mærke

Anmeld

24. november 2011

MisMille

Ihh, hvor dejligt  det er helt fantastisk   Kan huske da min mand mærkede den lille første gang, vi havde været til MD sammen dag, og fået afvide det var en dreng.. De der lys i øjnene, og "han sparkede ikke, gjorte han ikke??" hehe 

Det fedeste var her for et par dage siden, hvor Kim snakkede til maven. Hans næse ramte lige maven og der fik han godt nok en på tuden

Hvor er det dejligt for jer  

Anmeld

5. december 2011

Dietzel

Det er bare så skønt, at man ikke er alene om sin graviditet mere, hvis man kan sige det sådan.. 

Her mærkede manden vores lille pige første gang den 26. nov.Han har haft lidt svært ved, at være tålmodig... Men han fik også bare lys i øjnene og så kom kommentaren: Det var et spark var det ikke  

Det var virkelig et skønt øjeblik..

God aften derude 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.