Overvejer nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Anonym trådstarter

Herhjemme er vi begyndt at overveje et barn mere

Vi har en datter på 15 mdr og vi er begge to ret klar på at vi snart skal igang med pb igen.

Dog kan jeg ikke lade være med at tænke om det er for kort tid mellem dem. Det bliver jo kun to år!

Hvad er jeres erfaringer på området? Er det synd at blive storesøster som 2årig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Hougaard92

Det er bestemt ikke for tidligt

Mellem min søster og jeg er der kun 2 et halvt år, og vi har altid haft så meget glæde af hinanden, og har vi stadigvæk. Vi er ikke bare søstre men vi bruger hinanden også som veninder.

Anmeld

22. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Vi har en datter på 15 mdr og vi er begge to ret klar på at vi snart skal igang med pb igen.

Dog kan jeg ikke lade være med at tænke om det er for kort tid mellem dem. Det bliver jo kun to år!

Hvad er jeres erfaringer på området? Er det synd at blive storesøster som 2årig?

Jeg tror ikke på der er nogen rigtig eller forkert aldersforskel. Jeg tror på, at hvis forældrene er klar, så skal det nok gå fint.  

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

JuliaHougaard92 skriver:

Det er bestemt ikke for tidligt

Mellem min søster og jeg er der kun 2 et halvt år, og vi har altid haft så meget glæde af hinanden, og har vi stadigvæk. Vi er ikke bare søstre men vi bruger hinanden også som veninder.

Mange tak for input. For mig ville de ideelle være 3 år, men vi er begge så klar nu, så det er bare svært at vente

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg tror ikke på der er nogen rigtig eller forkert aldersforskel. Jeg tror på, at hvis forældrene er klar, så skal det nok gå fint.  

Det har du nok ret i! Jeg tror mere jeg tænker på det i forhold til vores datter. Om det mon er for hurtigt at hun skal blive "stor"

Anmeld

22. november 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Her er der to år i mellem mig og min søster , og vi er faktisk som rigtig gode veninder .. Man får et meget tæt forhold når man er så tæt .. Det er dejligt .. 

Anmeld

22. november 2011

babyMark

Det kommer an på jer - og på jeres datter.

Men I kan jo gøre rigtig meget for at det bliver en god oplevelse for jeres store datter. Og det er jo svært at sige hvor hun er i sin udvikling om 9 mdr fra nu.

Jeg får selv 2 år og 4,5 måned mellem mine. Min den store har udviklet sig rigtig meget de sidste par måneder, og det hænger helt sikkert sammen med at han har fået korte dage i vuggestuen, mange fridage og masser af opmærksomhed fra mor og far. Så han får jo også glæde af at jeg er på barsel.

Men I må jo opveje fordele og ulemper i jeres lille familie.

pøj pøj med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.