Uge 38+0...wow!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2011

OverTheRainbow

Årrrh de damer de damer...

Så ramte man uge 39.. Og baby er nu fuldstændig klar!

Troede faktisk der var mulige veer igår aftes, da jeg i løbet af eftermiddag/aften fik flere og flere plukkeveer der tog til og gjorde ret nas... MEN de gik selvfølgelig i sig selv igen

Jeg er ellers klar til at få den fødsel overstået for jeg er altså bange jo mere jeg tænker over det.. Puhada! Ik fordi der er smerte relateret til en fødsel, men det hele er bare så overvældende, især når man ik ANER hvordan fødslen kommer til at forløbe.. Ak ja, om ik andet ved man da at der kommer en dejlig babydreng ud af det

Ha en smuk dag de kære damer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

delimus

Smilo skriver:

Troede faktisk der var mulige veer igår aftes, da jeg i løbet af eftermiddag/aften fik flere og flere plukkeveer der tog til og gjorde ret nas... MEN de gik selvfølgelig i sig selv igen

Jeg er ellers klar til at få den fødsel overstået for jeg er altså bange jo mere jeg tænker over det.. Puhada! Ik fordi der er smerte relateret til en fødsel, men det hele er bare så overvældende, især når man ik ANER hvordan fødslen kommer til at forløbe.. Ak ja, om ik andet ved man da at der kommer en dejlig babydreng ud af det

Kan fuldstændig sætte mig ind i det der :-) 
Rammer uge 38 i morgen og igår var bare hård at komme igennem.
Begyndte at få det underligt ved 13- tiden og så tog det bare til i løbet af eftermiddagen. Det var faktisk først ved 23-tiden, at der kom ro på igen.
Overvejede kraftigt at ringe på fødegangen, om ikke så bare for at få det afkræftet. Min mand arbejder i Sverige og skulle afsted kl.5. i morges, så det kunne være rart nok at vide om han bare skulle smutte eller om det var smartest at blive hjemme :-)
Men idag er man jo bare "normal" gravid igen, så ingen ko på isen denne gang :-)

Kunne godt være man skulle få pakket den taske  

Anmeld

22. november 2011

OverTheRainbow

delimus skriver:

Kan fuldstændig sætte mig ind i det der :-) 
Rammer uge 38 i morgen og igår var bare hård at komme igennem.
Begyndte at få det underligt ved 13- tiden og så tog det bare til i løbet af eftermiddagen. Det var faktisk først ved 23-tiden, at der kom ro på igen.
Overvejede kraftigt at ringe på fødegangen, om ikke så bare for at få det afkræftet. Min mand arbejder i Sverige og skulle afsted kl.5. i morges, så det kunne være rart nok at vide om han bare skulle smutte eller om det var smartest at blive hjemme :-)
Men idag er man jo bare "normal" gravid igen, så ingen ko på isen denne gang :-)

Kunne godt være man skulle få pakket den taske  

Haha Ja pakket den taske OG vasket det babytøj Vaskekældre er bare ik så spændende... ØV!

Men nu kan man da sige at man ihvertfald indenfor 1 måned er blevet Moaaaaar

Anmeld

22. november 2011

delimus

Smilo skriver:

Haha Ja pakket den taske OG vasket det babytøj Vaskekældre er bare ik så spændende... ØV!

Men nu kan man da sige at man ihvertfald indenfor 1 måned er blevet Moaaaaar

Ja jeg bliver nok sat igang her d.6. 

Men senest d.14. til terminen 

Anmeld

22. november 2011

OverTheRainbow

delimus skriver:

Ja jeg bliver nok sat igang her d.6. 

Men senest d.14. til terminen 

Sejt..! Det er nemlig min terminsdato den 6 December...

Anmeld

23. november 2011

Klara

Smilo skriver:

Puh ja... det begynder virkelig komme tæt på!!!!

Selv er jeg snart i uge 35 så føler stadig at det er lidt tid tilbage, prøver at forberede mig men det er lidt svært, he he... tror man kommer få lidt panik når man inser at fødseln går igang ligegyldig hvad, fordi man ikke aner hvordan det hele kommer forløbe

Men, nu er vi så langt allesammen og på en eller anden måde skal det jo ende med en dejlig lille baby!  Så det er nok det man skal prøve at fokusere på!

Anmeld

26. november 2011

Moms

Smilo skriver:

Sejt..! Det er nemlig min terminsdato den 6 December...

Hej Smilo,

vi har samme terminsdato.

Jeg har ikke rigtig haft nogen symptomer, hvor jeg har tænkt at der måske var ved at ske noget. Men en nat jeg lå vågen, fik jeg da overbevist mig selv om at han var på vej ud

Jeg har kun haft en smule slimet flåd, men det er gået over igen og så er jeg begyndt at have lidt menstruationslignende smerter. Men kun af og til og uden mønster eller sammenhæng med hvad jeg laver.

Ved mit sidste jordmoderbesøg fik jeg at vide, at man på mit fødested sætter i gang på 12. dagen. Da det er en søndag, vil man vælge fredag - så hvis jeg går over bliver jeg sat i gang på 10. dagen. Men jeg ville foretrække at føde "normalt" og jeg kan selv få lov at bestemme og vente til mandag. Det vil sige, jeg bliver senest mor den 19.-20. eller måske 21. december.

Det er om 3 uger!!!!

Vildt!

Jeg har vist sagt det før - det bliver spændende hvem af os, der føder først. Nu ikke noget med at snyde!!

Moms

Anmeld

26. november 2011

OverTheRainbow

Moms skriver:

Hej Smilo,

vi har samme terminsdato.

Jeg har ikke rigtig haft nogen symptomer, hvor jeg har tænkt at der måske var ved at ske noget. Men en nat jeg lå vågen, fik jeg da overbevist mig selv om at han var på vej ud

Jeg har kun haft en smule slimet flåd, men det er gået over igen og så er jeg begyndt at have lidt menstruationslignende smerter. Men kun af og til og uden mønster eller sammenhæng med hvad jeg laver.

Ved mit sidste jordmoderbesøg fik jeg at vide, at man på mit fødested sætter i gang på 12. dagen. Da det er en søndag, vil man vælge fredag - så hvis jeg går over bliver jeg sat i gang på 10. dagen. Men jeg ville foretrække at føde "normalt" og jeg kan selv få lov at bestemme og vente til mandag. Det vil sige, jeg bliver senest mor den 19.-20. eller måske 21. december.

Det er om 3 uger!!!!

Vildt!

Jeg har vist sagt det før - det bliver spændende hvem af os, der føder først. Nu ikke noget med at snyde!!

Moms

Hey Moms! Sejt at vi har samme dag... Det blir så vildt...

jeg har været til mit sidste JM besøg og hun fortalte der var kommet nye regler ang. igangsættelse i Region Hovedstaden. Man sætter igang senest 41+5 nu istedet for at vente helt til 42+0 åbenbart.. jeg er simpelthen så spændt og nervøs og skræmt!

Hmmm, synes min krop er begyndt at give nogle tegn på at den snart er klar. Forleden havde jeg plukkeveer i flere timer der tog til og gik om i lænden, hvilket de ikke plejer og i nat vågnede jeg da jeg havde ondt i hele bækkenet nærmest.. Det føltes virkelig som  "knogle-smerter" i lænd og bækken/symfyse.. Der overbeviste jeg os mig selv om at NU var det altså nu

Årrrrh, nu er vi snart mødre! SÅ vildt at være i 39 uge.. Tiden er fløjet trods alt Jeg glæder mig.. Selvom jeg synes jeg bliver mere og mere bange jo tættere fødslen kommer. Hvad jeg er bange for ved jeg ikke... synes jeg er temmelig afklaret med smertefaktum og tidsfaktum! Det kan man ikke ændre noget på.. Måske er det bare frygten for det ukendte der rammer mig i perioder 

Hiihiii, ja blir spændende at se hvem af os der først får guldet hjem det blir ihvertfald en DEJLIG December måned!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.