Gå halløj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. november 2011

norenberg

Hej er der nogen der kan hjælpe mig.. så engang sidste år et slags gå stativ, som kunne støtte barnet mens de lære at gå....det var vidst en nyhed....nogen der ved hvad jeg snakker om og hvor det kan købes...det kostede vidst omkring 700 kr men kan ikke finde det nogen steder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Lone Jakobsen

det er ikke noget jeg lige har hørt om. men nu prøver jeg at oppe din tråd, så er der måske andre der har

her har jeg forskellige "alm" gå vogne af den slags som børnene kan skubbe frem, mens de går bagved dem. den ene kan endda laves om så de også kan sidde på den og skubbe sig frem med benene

Anmeld

24. november 2011

Noahmor

norenberg skriver:

Hej er der nogen der kan hjælpe mig.. så engang sidste år et slags gå stativ, som kunne støtte barnet mens de lære at gå....det var vidst en nyhed....nogen der ved hvad jeg snakker om og hvor det kan købes...det kostede vidst omkring 700 kr men kan ikke finde det nogen steder...

Er det den der stang agtige en, der kom frem sidste år? 

De har haft dem i babysam. 

Anmeld

24. november 2011

norenberg

Noahmor skriver:

Er det den der stang agtige en, der kom frem sidste år? 

De har haft dem i babysam. 

ja det er en stang med noget sele på og noget med et håndtag som barnet kan støtte sig på....ville nemlig være ideel til Oliver som døjer lidt med motorikken...

Anmeld

24. november 2011

Noahmor

norenberg skriver:

ja det er en stang med noget sele på og noget med et håndtag som barnet kan støtte sig på....ville nemlig være ideel til Oliver som døjer lidt med motorikken...

Så prøv at tjekke Babysams hjemmeside. 

Det er den, jeg har set derinde. Ser smart ud. 

Anmeld

24. november 2011

stm2812

norenberg skriver:

Er det denne her du mener?

http://www.babysam.dk/niniwalkerbla-8437011704016

Anmeld

24. november 2011

norenberg

Lone Jakobsen skriver:

det er ikke noget jeg lige har hørt om. men nu prøver jeg at oppe din tråd, så er der måske andre der har

her har jeg forskellige "alm" gå vogne af den slags som børnene kan skubbe frem, mens de går bagved dem. den ene kan endda laves om så de også kan sidde på den og skubbe sig frem med benene

Ja sådan nogen har vi også fra den store dreng, men den anden er en stang, med sele og et håndtag som de kan støtte med...det ville være ideelt til Oliver som er for tidlig født og døjer med motorikken...de andre kommer han nok først til at kunne bruge om et års tid...

Anmeld

24. november 2011

norenberg

stm2812 skriver:

Er det denne her du mener?

http://www.babysam.dk/niniwalkerbla-8437011704016

Ja det var lige nøjagtig den jeg havde set tak for hjælpen

Anmeld

24. november 2011

stm2812

norenberg skriver:

Ja det var lige nøjagtig den jeg havde set tak for hjælpen

Det var så lidt. Har også selv haft kig på den, da jeg synes den er rigtig smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.