røgfri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

lillemig28

Min mand har været røgfri i 3mdr,dejligt så jeg vil rigtig forkæle ham i aften lækker mad frækt undertøj ,og hvad der høre til,så det bliver en skøn aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Mie A

Ja, det kan betale sig at holde op

Anmeld

18. februar 2009

Mca<3

lillemig28 skriver:

Min mand har været røgfri i 3mdr,dejligt så jeg vil rigtig forkæle ham i aften lækker mad frækt undertøj ,og hvad der høre til,så det bliver en skøn aften

Det lyder som en god og hyggelig belønning Gid det var min kæreste der havde kvittet smøgerne Men på den ande side ha ha ,, vil ikke se mig selv i frækt undertøj lige pt ,,,,,

Anmeld

18. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Det lyder som en god og hyggelig belønning Gid det var min kæreste der havde kvittet smøgerne Men på den ande side ha ha ,, vil ikke se mig selv i frækt undertøj lige pt ,,,,,

Som du lige har taget mine ord ud af munden ha ha

Anmeld

18. februar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Som du lige har taget mine ord ud af munden ha ha

Ha ja ,, vores pæne kroppe ligner nok hinandens lige pt .. Ha var til lægen i dag ,, Jeg er dygtig ,, har taget 22 kg på

Anmeld

18. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Ha ja ,, vores pæne kroppe ligner nok hinandens lige pt .. Ha var til lægen i dag ,, Jeg er dygtig ,, har taget 22 kg på

hi hi hvor er du dygtig jeg tror jeg er på en 6 kg max sidste mandag var jeg på 5 kg og der havet jeg ligget længe.

Anmeld

18. februar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

hi hi hvor er du dygtig jeg tror jeg er på en 6 kg max sidste mandag var jeg på 5 kg og der havet jeg ligget længe.

Vildt vildt altså ,, Forstår ikke det kan lade sig gøre ,,
Jeg æder godt nok også uhæmmet nu ...
Mon ikke det ender med 25 kg i vægt forøgelse denne gang ,,, hmm ,,
Hva der kommer let går let,,

Anmeld

18. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Vildt vildt altså ,, Forstår ikke det kan lade sig gøre ,,
Jeg æder godt nok også uhæmmet nu ...
Mon ikke det ender med 25 kg i vægt forøgelse denne gang ,,, hmm ,,
Hva der kommer let går let,,

Jeg er godt nok os begynd og spise meget er på det sidste guf guf især kage og chokolade kan slet ikke lade vær det smager jo p.... godt hi hi...

Ja lige præsis... de skal nok ryge af igen. ud og løbe en tur rund om søen med en baby jogger hi hi sådan en skal jeg bare eje.

Anmeld

18. februar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Jeg er godt nok os begynd og spise meget er på det sidste guf guf især kage og chokolade kan slet ikke lade vær det smager jo p.... godt hi hi...

Ja lige præsis... de skal nok ryge af igen. ud og løbe en tur rund om søen med en baby jogger hi hi sådan en skal jeg bare eje.

Jep præcis Lige min tanke .. sådan en må jeg også have mig ,,,
Har lovet mig selv at gå en masse lange ture med lille mand i barnevognen og så amme rigtigt meget ,, Så skal det nok ryge af . Det har det jo gjort de 2 andre gange ..

Anmeld

18. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Jep præcis Lige min tanke .. sådan en må jeg også have mig ,,,
Har lovet mig selv at gå en masse lange ture med lille mand i barnevognen og så amme rigtigt meget ,, Så skal det nok ryge af . Det har det jo gjort de 2 andre gange ..

Ja det har jeg os besluttet mig for... selv om jeg ikke har taget så meget på har havet jeg jo lidt i forvejen som gerne skulle af så jeg kan komme ned i en fræk nederdel til sommer ha ha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.