Råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er simpelhen ved at segne af træthed når klokken bliver 14 Det viser sig at det er fordi det er den tid på måneden.

Nogle ideer til hvordan jeg får lidt mere energi?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Diana...

Jeanne skriver:

JEg

Hi hi det eneste råd jeg kan give er at jeg er enig ha ha

Anmeld

18. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Diana/Claus skriver:

Hi hi det eneste råd jeg kan give er at jeg er enig ha ha

Jep den gik lige galt

Anmeld

18. februar 2009

Diana...

Jeanne skriver:

Jep den gik lige galt

HI hi ja det må man sige

Hjælper det ikke hvis du går nogen gode lange tur i rask tempo for det hjalp på mig jeg var os mega træt hver gang det var tid så begynde jeg med nogen gode lange ture og det hjalp.

Anmeld

18. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Diana/Claus skriver:

HI hi ja det må man sige

Hjælper det ikke hvis du går nogen gode lange tur i rask tempo for det hjalp på mig jeg var os mega træt hver gang det var tid så begynde jeg med nogen gode lange ture og det hjalp.

Jeg er ude i frisk luft og er aktiv 6-7 timer hver dag. Lige så snart jeg kommer ind af døren og sætter mig ned, ja så får jeg grus i øjnene. Når klokken så er 19,30 er jeg total bælgøjet og kl 20 småsover jeg på sofaen Ikke det bedste for sexlivet

Hvis jeg holder mig igang hele tiden er det ikke så slemt, men jeg vil jo gerne sidde og snakke og læse med Jesse.

Anmeld

18. februar 2009

Diana...

Jeanne skriver:

Jeg er ude i frisk luft og er aktiv 6-7 timer hver dag. Lige så snart jeg kommer ind af døren og sætter mig ned, ja så får jeg grus i øjnene. Når klokken så er 19,30 er jeg total bælgøjet og kl 20 småsover jeg på sofaen Ikke det bedste for sexlivet

Hvis jeg holder mig igang hele tiden er det ikke så slemt, men jeg vil jo gerne sidde og snakke og læse med Jesse.

Hmm kan det ikke være fordi du mangler jern så?

Anmeld

18. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Diana/Claus skriver:

Hmm kan det ikke være fordi du mangler jern så?

Tjow det kan da godt ske. Måske jeg skulle begynde på vitaminpillen ígen Det bliver lige forsøgt. Mange tak skal du have

Anmeld

18. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Og kan du så forøvrigt se at komme igang med den fødsel!!!!!

Anmeld

18. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg tror man bare ER træt i perioder af og til uden at der nødvendigvis er noget galt. Men hvis det griber om sig og bliver hver dag så har lidt træning i form af dansk eller lignende hjulpet mig- man kommer i supergodt humør af musikken og bliver ligesom løftet op i gear samtidigt med at man får rørt sig...

Anmeld

18. februar 2009

SaNiNa

Jeanne skriver:

Jeg er simpelhen ved at segne af træthed når klokken bliver 14 Det viser sig at det er fordi det er den tid på måneden.

Nogle ideer til hvordan jeg får lidt mere energi?

har du fået tjekket din blod procent?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.