Fint pige tøj i str. 74, 80 + 86, blandede mærker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. november 2011

dorthemus

Mette. skriver:

Ah, så går det jo ikke. Jeg kender det alt for godt selv, og det er også derfor jeg må have solgt lidt ud, så der kan blive råd til nyt.

Sig til hvis du finder luft, eller jeg skal gemme dem til januar til dig.

Jeg vil gerne vente til januar hvis du kan Er du villig til at gå ned til 200? Ellers skal det bare være de to første

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Mette.

dorthemus skriver:

Jeg vil gerne vente til januar hvis du kan Er du villig til at gå ned til 200? Ellers skal det bare være de to første

Vi kan sige 225 kr., med porto. Så mødes vi halvvejs og jeg gemmer dem til dig, til januar. Kan det være en aftale?

Vi kan også handle over trendsales, hvis det er nemmere eller bedre for dig.

Anmeld

29. november 2011

malo

Hvad skal du have for billede 14 og 16?

Anmeld

29. november 2011

Mette.

malo skriver:

Hvad skal du have for billede 14, 16 og 17?

16 er muligvis solgt, men for de to andre, hvad siger du til 120 kr., inkl. porto?  

Anmeld

29. november 2011

malo

Mette. skriver:

16 er muligvis solgt, men for de to andre, hvad siger du til 120 kr., inkl. porto?  

Rettede lige, da jeg så at billede 17 var str. 80, det er nemlig for lille. Så det er 14 og 16

Anmeld

29. november 2011

Mette.

malo skriver:

Rettede lige, da jeg så at billede 17 var str. 80, det er nemlig for lille. Så det er 14 og 16

16 er muligvis solgt.

Så jeg har kun ESL trøjen tilbage så. Men hvad siger du til 65 inkl. for den?

Anmeld

29. november 2011

malo

Mette. skriver:

16 er muligvis solgt.

Så jeg har kun ESL trøjen tilbage så. Men hvad siger du til 65 inkl. for den?

Det lyder godt, vil gerne lige vente og se om billede 16 ryger, den er jeg nemlig meget lun på vil du vende tilbage når du ved om den er solgt?

Er der meget vaskefnuller på ESL? (Har den i kjole, men er helt vild med striberne).

Hilsner

Mathilde

Anmeld

29. november 2011

Mette.

malo skriver:

Det lyder godt, vil gerne lige vente og se om billede 16 ryger, den er jeg nemlig meget lun på vil du vende tilbage når du ved om den er solgt?

Er der meget vaskefnuller på ESL? (Har den i kjole, men er helt vild med striberne).

Hilsner

Mathilde

Ja, det kan du tro. Jeg giver hende lige en chance for at svare, og hvis  hun hopper fra, skriver jeg selvfølgelig.

Nej, den har ingen vaskefnuller og er kun vasket på vrangen. Den er maks brugt 5 gange tror jeg, så den er stadig meget fin i farverne også.

Anmeld

29. november 2011

malo

Mette. skriver:

Ja, det kan du tro. Jeg giver hende lige en chance for at svare, og hvis  hun hopper fra, skriver jeg selvfølgelig.

Nej, den har ingen vaskefnuller og er kun vasket på vrangen. Den er maks brugt 5 gange tror jeg, så den er stadig meget fin i farverne også.

Jeg vil ihvertfald gerne købe ESL-blusen, og så ser vi med den anden Du vender bare tilbage

Anmeld

29. november 2011

grønbæk

Billede 29 P&P smækbukserne, hvad vil du gerne have for disse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.