jeg ved ikke lige om den ligger inde under det rigtige emne.
men det er sådan her at jeg har altid har mave. jeg havde hård mave inden jeg blev gravid også, men det er blevet meget slemmere nu hvor jeg er blevet gravid! og inden der havde jeg prøvet både husk, noget der tilsættes i vand og drikkes(hvidt pulver), og nogle dråber der kan give tynd mave for at komme af med det hele, der kunne gå op til flere dage før jeg kunne komme af med noget.
og nu er det blevet så slemt at jeg faktisk frygter at gå på toilet når jeg kan mærke jeg skal af med noget, for hver gang det gør så ondt at jeg må bide smerter i mig og jeg bløder altid deromme fra når jeg er kommet af med noget, og det er ikke altid det kun er lidt blod.
jeg tager en magnesium engang imellem, men jeg er ikke så vild med at tage piller nu hvor jeg er gravid 
nogle der har nogle gode forslag til evt. en mad plan som måske kunne hjælpe på maven, eller noget andet man kan gøre som måske kan hjælpe på det?
håber der kommer nogle svar - for hvor gør det bare nas! er villig til at prøve hvad som helst efterhånden! bare det ikke er noget der kan gå ind til barnet 
Anmeld