Mænds efterfødselsreaktioner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Hellesord

Kære du!

Jeg skriver her, fordi jeg selv har været ramt af depression. Jeg er ude af det for flere år siden, men jeg er blevet opmærksom på, at der ikke er skrevet og sagt så meget om, når mænd får det skidt med at blive fædre og får en eller anden form for efterfødselsreaktion. Jeg har allerede skrevet min første bog om depression (som er udkommet, den hedder "Da håbet vendte tilbage - om at overvinde stress og depression"). Nu er jeg så i gang med at skrive om og til mændende, der får det svært, når de er blevet fædre.

Derfor mangler jeg helt desperat at tale med nogle mænd, der har haft det svært! Man(d) behøver ikke direkte at have fået en diagnose af lægen for at have en efterfødselsreaktion. Det er nok, hvis det har været ekstremt overvældende, og hvis manden fx har været indadvendt, agressiv m.m. Kender du nogen, der vil tale ganske anonymt med mig, må han gerne kontakte mig direkte på 50 74 49 57 eller sendhellepost@hotmail.com.

Jeg håber så meget på at høre fra nogen!

Bedste hilsener, Helle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Camillakn

Hellesord skriver:

Kære du!

Jeg skriver her, fordi jeg selv har været ramt af depression. Jeg er ude af det for flere år siden, men jeg er blevet opmærksom på, at der ikke er skrevet og sagt så meget om, når mænd får det skidt med at blive fædre og får en eller anden form for efterfødselsreaktion. Jeg har allerede skrevet min første bog om depression (som er udkommet, den hedder "Da håbet vendte tilbage - om at overvinde stress og depression"). Nu er jeg så i gang med at skrive om og til mændende, der får det svært, når de er blevet fædre.

Derfor mangler jeg helt desperat at tale med nogle mænd, der har haft det svært! Man(d) behøver ikke direkte at have fået en diagnose af lægen for at have en efterfødselsreaktion. Det er nok, hvis det har været ekstremt overvældende, og hvis manden fx har været indadvendt, agressiv m.m. Kender du nogen, der vil tale ganske anonymt med mig, må han gerne kontakte mig direkte på 50 74 49 57 eller sendhellepost@hotmail.com.

Jeg håber så meget på at høre fra nogen!

Bedste hilsener, Helle.

Dejligt initiativ, men tror det blir rigtig svært at finde nogle mænd som bare vil indrømme overfor deres partner at de har det svært omkring barnet. Jeg kender ik nogen desværre.

Men et stort held og lykke med bogen herfra

Anmeld

23. november 2011

Hellesord

Hej Camilla,

Tak for svaret. Ja, det bliver svært, men det betyder ikke, at det ikke kan lade sig gøre. Jeg har allerede fundet 5 mænd, så de er derude, det gælder bare om at finde dem og være heldig..

De bedste hilsner Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.