nå det ser ud til at kalle får et døgn ekstra....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Loggidut

han er ikke kommet hjem...og nu har jeg kaldt og kaldt på ham...men ingen kat...hmmm...gad vide om han kan mærke sådan noget....øv

så kan man igen have en møgdag i morgen??? hmmmm....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Tynen

Helt seriøst, så tror jeg dyr er klogere end som så.
Så jeg er sikker på at de kan mærke der er et eller andet i gære!

Plejer han at være væk hjemmefra så længe?

Trine

Anmeld

3. marts 2008

Marco2

Hvad er det helt præcist han fejler??

Er det alderdom, kræft eller noget helt andet?

AG - som hader at dyrene ikke bare kan leve evigt!! Ligesom i eventyrerne eller i Anders And. Han er sgu da tussegammel....

Anmeld

3. marts 2008

Sille

hmm... det kan sgu da godt være de kan fornemme det... hm..
sender igen tanker til dig..
-sille

Anmeld

3. marts 2008

Joan ( Smallie )

Sloggi kan også være han er gået hjemme fra for at dø. Ked af at sige det men det gør dyr jo, når de kan mærke det er op over.

Trøste kram her fra.

Anmeld

3. marts 2008

Loggidut

vi tager den lige fra en ende af....dyrelægen sagde jo at jeg kunne komme indtil klokken halv fem...og vi skulle over til mine svigerforældre klokken 4...inden vi kørte stod han igen uden for og ville ind??? altså...lige nøjagtigt så sent at vi ikke kunne nå det...well...var også enig med mig selv om at man ikke skynder sig med sådan noget...
men Smallie, sjovt nok var min tankegang den samme som din...nu er han nok død og borte...for han kommer ellers altid når vi kalder...desuden plejer han ikke at gå sin vej midt på dagen...

marco, jeg er jo ikke dyrlæge...men vil tro det er kræft, siden han kom hjem til Tiffanies barnedåb (nogle kan måske huske han havde været væk i 3 måneder der) ja så er det bare gået ned af bakken med ham...han sover konstant, virker deprimeret, gammel og kaster op...det med opkast er noget som er kommet for nyligt, og den aften i var her...ja der fandt jeg en knude på hans bryst...men slog det hen med jeg havde mærket forkert...men i fredags mærkede jeg ham så omkring kæberne...og gud hvor sank mit hjerte bare...for han er fyldt med knuder omkring hans kæbe.,....så der er kun en vej...nu får han mulighed for at være ude i nat...så ved jeg han vil tigge for at komme ind i morgen...og så kører jeg med ham....eller michael gør...nu har jeg lige som samlet mig mod nok....

stort knus fra loggi...som ville ønske det var overstået og man kunne begynde at tænke lidt mere frem ad igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.